11/2
2011

Vlaanderen kleurt Yelo

door redactie

We mogen het zeggen: Yelo is een succes. Dat blijkt uit de sterke resultaten die de app tot nu toe neerzette:
- Sinds de lancering op 17 december werd Yelo 91.956 keer gedownload uit de iTunes App Store.
- Er werden meer dan een miljoen kijksessies geregistreerd.

Updates: nieuwe zenders
Het Yelo-aanbod is vanaf nu trouwens drie zenders rijker: TMF, MTV/Nickelodeon en voor de PRIME-abonnees is er PRIME Golf.

Yelo ook op computer
Vanaf vandaag is Yelo voor een beperkte groep gebruikers ook beschikbaar op PC, Mac, Notebook en Netbook. Alle Yelo-gebruikers kregen een mail om zich in te schrijven. De groep zal gradueel worden uitgebreid. Yelo op pc, dat is:
- Dezelfde kanalen als op iPad, iPhone en iPod Touch.
- Een uitgebreid Video On Demand-aanbod met bijna alle films die ook op op digitale televisie beschikbaar zijn.

Co-creation?
We kregen al erg veel feedback over Yelo en willen jullie daar allemaal voor bedanken. We bekijken alle ideeën en houden jullie op de hoogte van toekomstige ontwikkelingen. Blijf reageren via Twitter (#Yelo) en Facebook.com/Yelo!

 Vlaanderen kleurt Yelo

Over redactie

Dit artikel is geschreven door de redactie van de Telenet Blog. Dit is ons venster op de telecomwereld. Een forum met nieuwtjes, opiniestukken, initiatieven, faits divers, onze bedrijfscultuur, … Ook jouw mening lezen we hier graag.

Overige berichten van deze auteur

Aanverwante artikels:

  1. Telenet lanceert Yelo: tv kijken op iPad, iPhone, laptop en pc
  2. Samen werken aan Yelo
  3. Prime Star award
  4. De beste series uit de VS in primeur in Vlaanderen op Telenet Digital TV.
  5. PRIME startover service


222 reacties

    Er werd gezegd in de uitnodiging dat de dienst vanaf 18u30 beschikbaar zou zijn, maar ik krijg nog steeds dezelfde weergave (binnenkort beschikbaar) onder Live TV op PC? Ik ben geregistreerd als test-gebruiker.

    11 februari 2011 om 18:54 Frédéric De Prins

    Heb 30 minuten betatesting gedaan met yelo Live TV op PC. werkt zeer intuïtief . Vlotte beelden ook full screen . werk op HP pavillion onder windows7 intel P8400 2,6Ghz en op telenet expressnet xl
    Proficiat telenet/yello knap werk

    11 februari 2011 om 20:16 Eddy

    Ik ben testuser (toch volgens de mail die ik kreeg, maar ik kan nergens life TV testen. enig idee iemand

    12 februari 2011 om 01:45 Gert

    Beste, Via yelo.be kan ik mijn digicorder niet programeren via tv-gids, er komt een bericht “je digiprogammer wordt ingeladen” dit blijft zo duren er gebeurt niks meer. Digicorder staat op, ik kan films via tv bestellen en via mijn telenet-mijn televisie-digicorder is alles in orde. Ik ben sinds gisteren beta gebruiker voor live tv hier gebeurt ook niets.

    12 februari 2011 om 12:17 Jan Van der Aa

    Ik kreeg eergisteren deze mail:

    “Beste Yelo’er,
    Je kunt deel uitmaken van de kleine groep testers binnen de Yelo Community. Deze groep testers krijgt toegang tot de bètaversie van Live TV kijken op pc via Yelo. Laat ons dus snel weten dat je wilt meedoen.”

    Ik heb laten weten dat ik wil meedoen via de site en ik kreeg antwoord terug:

    “Beste Yelo’er,
    Hierbij bevestigen we dat je op de wachtlijst staat voor Live TV kijken op pc via Yelo.
    Zodra je kunt deelnemen, krijg je een mail van ons met meer info.
    Momenteel is het aantal deelnemers aan de test beperkt. Zodra het technisch mogelijk is, zullen we het ook aan jou aanbieden.”

    Is het normaal dat ik nu op een wachtlijst sta? Want uit de eerste mail maak ik toch op dat ik al gekozen ben, maar uit de 2de mail dan blijkbaar toch niet?!?

    13 februari 2011 om 08:46 christian

    Dag Jan, blijkbaar was je digitale tv nog niet interactief (foutief ip). We nemen contact met je op om het probleem op te lossen.

    15 februari 2011 om 09:06 Charlotte

    Ik heb digicorder en interner van telenet een paar weken geleden werkte mijn yelo live tv nog op mijn iphone en nu niet meer kan iemand mij helpen aub
    Dit zou heel vriendelijk zijn

    15 februari 2011 om 23:35 Evrard

    Na al die maanden is Yelo qua live-tv nog steeds volledig onbruikbaar voor mij. Meteen ingeschreven als bètatester (bijna meteen na ontvangst van de mail), maar ik sta op de wachtlijst en heb verder nog helemaal niets gehoord.

    Qua mobile apps wordt er alleen aan Apple gedacht, nog steeds helemaal niets voor Android. Wanneer komt dat er eindelijk?

    Het zou ook al veel helpen als er een mobiele versie van de Yelo-site komt. Nu kan ik wel een opname instellen via de browser op m’n Android-toestel, maar de site is erg zwaar.

    17 februari 2011 om 19:57 Steve

    Dag Steve, bedankt voor je feedback. Vandaag worden er weer heel wat nieuwe uitnodigingen voor Yelo Live TV op computer verstuurd. Aangezien jij op de wachtlijst staat, is de kans groot dat je dit weekend Yelo op je computer zal kunnen uitproberen. De lanceringsdatum van de Android-applicatie is helaas nog niet bekend. Wat je wel kan doen met je Android-toestel is surfen naar http://m.yelo.be.

    18 februari 2011 om 08:58 Charlotte

    kwaliteit,in tegenstelling met loptop, perfect op desktop met ethernet (powerline) verbinding. Voor laptop nochthens N 150 router en recente duo processor op laptop. Resolutie van scherm is voldoende. Met snelheid geen probleem wel de beeldkwaliteit (in full screen op laptop)

    18 februari 2011 om 14:20 Bart

    Charlotte ,
    Ik heb ook een e-mail ontvangen en ben tester
    voor live tv , ik zie alle zenders maar als ik op live click verkrijg ik aleen een zwart beeld !!! Anders werkt alles wel op yello , graag je hulp hiervoor,

    Rudy

    19 februari 2011 om 19:42 Rudy

    Ik heb vrijdag een mail gekregen dat ik op yelo live tv kon bekijken en alles ging prima. Vrijdagavond heb ik dan de film bekeken die gratis kon bekijken en ik had veel problemen met de snelheid. Het duurde enorm lang. Ik heb die film steeds in stukjes moeten bekijken en dat is erg irritant. Zaterdag in de vooravond heb ik dan nog een stukje bekeken van de film en dan ging dat probleemloos.

    20 februari 2011 om 13:07 Bianca

    Dag Rudy, de beta test van Yelo ‘live TV’ op computer is heel even niet beschikbaar. Meer informatie vind je op yelo.be.

    21 februari 2011 om 08:42 Charlotte

    12/02/2011 12:17 pm een bericht gepost, 15/02/2011 9:06 am bericht terug dat jullie mij zouden contacteren, nog niets gehoord kan dat.

    21 februari 2011 om 10:42 Jan

    Beste Jan, normaal gezien is er op maandag 14 februari een e-mail naar jou verstuurd met meer informatie. Kan je even melden als deze niet is aangekomen? Bedankt. Op onze online support vind je trouwens meer informatie over hoe je een decoder interactief kan maken.

    21 februari 2011 om 10:57 Charlotte

    Beste, geen mail ontvangen, zie eerste blog volgens “Mijn Telenet” is mijn digicorder interactief en ik kan films bestellen enz.., enkel via yelo kan ik tv programma’s niet programmeren en live Tv niet gebruiken omdat digicorder niet wordt gevonden.

    21 februari 2011 om 11:07 Jan

    De eerste dag heb ik een half uur kunnen kijken nadat ik de mail gekregen had dat ik testuser was.Daarna heb ik verschillende keren geprobeerd om een programma te bekijken maar verder dan laden en een zwart beeld ben ik niet meer geraakt.

    21 februari 2011 om 13:12 Filip

    Dag Filip, de beta test van Yelo ‘live TV’ op computer is heel even niet beschikbaar. Meer informatie vind je op yelo.be.

    21 februari 2011 om 13:14 Charlotte

    Dag Jan, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Je kan dit nummer doorsturen door een reactie te plaatsen op dit bericht. Bedankt.

    21 februari 2011 om 15:38 Charlotte

    Ik heb net met Telenet gebeld en blijkbaar kan je met je vragen over yelo daar niet terecht ik moest een formulier invullen op de site van yelo maar kan dat nergens vinden alleen twitter. Ik krijg een foutmelding als ik op digiprogrammer klik.Toch is mijn digirecorder al interactief. Wie kan mij helpen aub?

    21 februari 2011 om 15:48 Karin

    Is het ook de bedoeling dat na de 6 maanden proef, alle zenders via yelo te bekijken zijn via pc of iPhone & iPad?

    21 februari 2011 om 20:40 Stephane

    Beste, het probleem is opgelost door Firefox te gebruiken, er is iets met de privacyverklaringen
    bij IE.

    22 februari 2011 om 09:38 Jan

    Suggestie:
    Ik zou graag mijn iphone gebruiken als afstandsbediening. Dat moet toch kunnen via wifi met de Yelo app?!

    22 februari 2011 om 21:49 Erik

    Dag Karin, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Je kan dit nummer doorsturen door een reactie te plaatsen op dit bericht. Bedankt.

    23 februari 2011 om 08:24 Charlotte

    Komt er ook een app voor windows mobile en Symbian? Of worden deze gebruikers weer achtergesteld?

    23 februari 2011 om 10:53 Remco

    Live Tv blijkt bij mij nog niet te werken, heeft nog nooit gewerkt. Ik ben bij de groep 11/02/2011.

    23 februari 2011 om 11:52 Jan

    heb vandaag getest of op 2 pc’s tegelijk kan TV-live gekeken worden. Indien men naar zelfde programma kijkt lukt het niet, naar 2 verschillende programma’s lukt wel

    Bart

    23 februari 2011 om 12:01 Bart HUYGH

    Hey Remco, we bekijken momenteel de mogelijkheden voor andere besturingssystemen.

    23 februari 2011 om 15:00 Charlotte

    Beste,
    Bij de aankoop van digitale tv werd mij verzekerd dat dit op mijn iMac zou werken. Een TV heb ik namelijk niet. Helaas werkt het dus niet…
    Daar sta je dan met en digicorder waar je niets mee kan…
    Mijn hoop is nu op yelo gevestigd, om in ieder geval nog iets van voordeel te hebben van deze aankoop.
    Dus al ik als test-user mee kan doen, graag.
    Grazie mille!

    24 februari 2011 om 19:46 Johan Schuckink Kool

    Beste,
    Op 23 februari kreeg ik het bericht dat ik werd toegelaten als tester voor Yelo op PC (Windows 7). Tot op vandaag krijg ik echter geen toegang. Ik vind het bijzonder jammer daar ik reeds een fervent Yelo via iPhone gebruiker was. Graag uw reactie.

    26 februari 2011 om 17:43 Wes

    Dag Wes, kan je jouw klantennummer doorsturen? Dat kan door een reactie te plaatsen op dit bericht. Bedankt.

    28 februari 2011 om 11:08 Charlotte

    Graag een bijkomende test-user voor Yello bekomen.
    Alvast bedankt.
    mvg
    Jeroen

    28 februari 2011 om 20:32 Jeroen

    http://www.youtube.com/watch?v=s6w3RUE8mhY&feature=related
    1 woord: wow!

    2 maart 2011 om 15:43 Steve

    Heb gisteren avond Yelo getest gedurende meerdere uren. Werkt perfect en zeer vlot op mijn Airbook. Merk alleen op dat mijn dataverbruik sterk gestegen is gisteren. Blijbaar knabbelt het toch aan je datalimiet, ik dacht dat dat niet zou gebeuren?

    2 maart 2011 om 17:03 Jeroen Peeters

    Dag Jeroen, als je een film of programma bekijkt via Yelo, wordt dit inderdaad bijgeteld op je Telemeter.

    Het verbruik is ongeveer 1 GB per uur en hangt af van:
    - film/programma die/dat je bekijkt
    - toestel waarmee je kijkt (computer, iPhone, iPad,…)
    - de snelheid van je internetverbinding

    3 maart 2011 om 09:43 Charlotte

    ik wil ook yelo testen op pc

    4 maart 2011 om 07:35 erik

    Charlotte ,

    Vandaag wil ik een film opnemen van prime HD , ik ben al Prime sinds het begin maar krijg deze boodschap !!!
    Deze zender is niet beschikbaar binnen jouw huidige Digitale tv abonnement. Voor meer info over deze zender kan je surfen naar het Telenet zenderaanbod. (2)
    Bedankt ,
    Rudy

    4 maart 2011 om 08:22 Rudy

    Ik heb een 24″ beeldscherm van Samsung en dan is de kwaliteit wel wat tegenvallend in full screen mode. Heb ergens gelezen dat het jammer is dat je het formaat van het venster niet naar believen kan aanpassen (om én Yelo te kijken en ondertussen aan iets anders verder te werken). Het is wél mogelijk als je je browservenster aanpast tot net rondom het schermpje van de beelden (dus niet in full screen). Maar dat is dan het enige mogelijke formaat.
    Je kan hier wel een mouw aan passen als je met VMware bijvoorbeeld een virtuele Windows draait, dan het beeld op “full screen” zet, en dan kan je het formaat van je virtuele windows aanpassen naar believen. Werkt prima bij mij. Maar zoals gezegd: wordt het beeld erg groot gemaakt, dan valt de kwaliteit toch wel wat tegen. Telenet zal hier toch wel wat aan moeten werken willen ze tegemoet komen aan de eisen van de steeds groter wordende computerschermen.

    6 maart 2011 om 15:35 Johnny Dias

    Op welke wijze kan iemand deel uitmaken van de beta test voor live tv op de pc? Ik vind geen manier om dit concreet te vragen, dus maar via deze weg.

    9 maart 2011 om 13:55 Peter

    Ik ben één van de Yelo-testers en alles werkte van de eerste keer. Toch een vraagje : Als ik in full-screen kijk op mijn PC dan lijkt de resolutie nogal tegen te vallen, ook schokt het beeld af en toe. Daarom : Is er een minimum configuratie om met Yelo te werken ?(processor, geheugen, operating system). Ik heb tussen mijn PC en de rest van het netwerk een devolo-verbinding ( via het elektriciteitsnet ) van 80 MHz. Is deze misschien te traag ?

    9 maart 2011 om 18:14 Dirk Van Beckhoven

    - in TV theek zouden ook de “net gemist” nieuwsuitzendingen moeten zitten.
    - het is moeilijk om van ene zender naar andere over te schakelen (interface is niet gebruiksvriendelijk)

    14 maart 2011 om 21:43 sven

    Vandaag mail gekregen van telenet dat ik een betatester mag zijn, heb het even geprobeert en kwaliteit is goed maar ben een beetje teleurgesteld want dacht dat ik mijn eigen zenders allemaal zou kunnen kijken op pc maar is niet zo :-(

    15 maart 2011 om 18:15 Marc

    net “bevorderd” tot Yelo life TV tester. Blijkt niet te werken met Firefox 3.6.13. Nog iemand deze test gedaan?

    15 maart 2011 om 21:59 ivo=-s

    charlotte,

    ik heb hetzelfde probleem als jan als ik via yello men digicorder wil programmeren en ik druk op yello op de P dan blijft hij de melding geven digiprogrammer word ingeladen en verder gebeurt er niets :(

    an je me hiebij helpen aub

    16 maart 2011 om 14:53 kristoff

    Beste, ik ben nieuw hier, ik heb een vraag voor gebruik van yelo op mijn iphone (4): ik heb de app gedownload met de bedoeling er naar de themamuziekzenders (bv chill out) mee te kunnen luisteren, maar die zenders staan er niet tss, komt dit nog?

    16 maart 2011 om 15:52 Wim

    Dag Charlotte,

    Graag zou ik mij kandidaat stellen voor de bèta versie van Yelo voor PC. Ik ben Telenet klant voor digitale TV, internet en telefonie.
    Ik kijk alvast uit naar uw reactie.

    Groeten.

    16 maart 2011 om 16:17 Tom

    Charlotte,

    Is het normaal dat Live TV op iPad steevast na exact 30min.uitvalt?Yelo toepassing opnieuw oproepen en het lukt dan wel weer.
    Ik stelde de vraag reeds meermaals via twitter en facebook,maar kreeg geen reactie.
    Nu dan?
    Dank en groeten.
    Voor de rest Yelo op iPad en laptop is puik werk.
    Eric.

    17 maart 2011 om 13:54 Deroose Eric

    Charlotte

    Ik test momenteel yelo, werkt super maar heb toch 1 opmerking, ik heb geen twitter dus zet het hier maar. Ik gebruik 2 schermen, het zou een stuk handiger zijn moest de player “los te maken” zijn van de internetpagina. Als ik momenteel full screen kijk en gelijk iets op mijn andere scherm wil doen dan krijg ik automatisch terug het kleine schermpje in de browser.

    17 maart 2011 om 19:06 Glenn

    Ben Bèta tester van Yelo op iMac. Beeldkwaliteit is goed op voorwaarde dat je niet met je neus op het scherm hangt.
    Soms stopt de stream. (niet zo fijn)
    Verbruik download: ca. 78 tot 110 kB/s (gemiddeld 100 kB/s)
    Zit op Comfort XL (30Mbps download) op speedtest.net is dit 27,5Mbps (werkelijke snelheid)
    Vraag mij af wat dit zal geven op een Android Tablet

    19 maart 2011 om 10:05 Manu Verhelst

    Dag Peter, de wachtlijst voor Yelo Live TV is momenteel gesloten.

    21 maart 2011 om 14:46 Charlotte

    waarom kan ik geen opmerkingen of vragen stellen per email / klantendienst over Yelo.
    Ik krijg nu steeds te lezen dat mijn digicorder bepaalde programma’s niet herkend..Nu ben ik wel verplicht om mijn TV in te schakelen om te programmeren.
    Waarom zijn opmerkingen enkel maar te sturen via twitter, facebook..klanten van Telenet zijn niet allemaal gebruikers van die irritante media.

    21 maart 2011 om 14:47 herman

    Dag Wim, we zijn momenteel in onderhandeling om andere zenders via Yelo beschikbaar te maken.

    21 maart 2011 om 15:03 Charlotte

    Hey Tom, de wachtlijst om Yelo voor PC te testen is momenteel gesloten.

    21 maart 2011 om 15:04 Charlotte

    Raar… ik zou graag kijken. Heb mail gekregen dat ik dat ook al zou moeten kunnen maar als ik op Live kijken klik op mijn computer (win7) en een programma kies dan krijg ik zo een tv-scherm met een driehoekje op. Telkens ik er op probeer te klikken gebeurd er gewoon niks. Geen foutmelding, geen live stream… Gewoon niks.

    24 maart 2011 om 08:43 Tomas Lerno

    Het aantal zenders is blijkbaar beperkt als je kijkt via pc. wanneer worden alle zenders beschikbaar? Blijft dit een gratis dienst of wordt dit betalend na verloop van tijd? Blijkbaar verbruik je ook volubme van je internet basis volume. Is dit normaal?

    24 maart 2011 om 13:34 Joris Schutijzer

    Dag Joris, we zijn momenteel in onderhandeling om andere zenders via Yelo beschikbaar te maken. Hoe Yelo in de toekomst aangeboden zal worden, is nog niet bepaald. Als je een film of programma bekijkt via Yelo, wordt dit bijgeteld op je Telemeter. Meer informatie vind je terug op onze Online Support.

    24 maart 2011 om 13:45 Charlotte

    Hey Dirk, we zijn op de hoogte van de mindere kwaliteit in full-screen-weergave. Er is verder geen minimumconfiguratie vereist om met Yelo te werken. Bedankt voor je reactie.

    25 maart 2011 om 16:10 Charlotte

    Hey Kristoff, we onderzoeken jullie probleem en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

    25 maart 2011 om 16:15 Charlotte

    Hey Herman, je kan ons altijd bereiken via het formulier op onze website: http://telenet.be/2706/0/1/nl/thuis/help/mail-klantendienst.html

    25 maart 2011 om 16:21 Charlotte

    Ik ben sinds 15/3 bij de betatesters en heb sindsdien al verschillende keren op verschillende dagen geprobeerd.
    Eerst een vensterke alsof het programma gaat begin, dan verdwijnt het vensterke weer.
    91.956 keer gedownload wil nog niet zeggen dat het werkt, hé?
    Meer dan een miljoen kijksessies? Ik heb gekeken maar niets gezien!
    Met statistieken kun je alles bewijzen.
    Wanneer gaat dit werken?

    27 maart 2011 om 08:33 Raf

    verleden week kreeg ik een mail van yelow,dat ik een van de uitverkorenen was om tv te kijken op je computer , ik heb alles gedaan wat moest …..toch werkt het tot op heden helemaal nog niet !! kunt u mij daarbij helpen ????

    28 maart 2011 om 12:49 souvereyns jean-pierre

    Heb op 23/3 mail gekregen als beta tester voor Live TV. Tot op heden echter nog niet gelukt om die te doen. Steeds de melding mij op het home-page in te loggen ook al ben ik ingelogd. Iemand een idee??

    29 maart 2011 om 12:02 Dieter

    mail ontvangen als bea tester voor Live TV. Ook melding om in te loggen op home-page terwijl ik al ingelogd ben. Zou onderzocht worden maar nog geen antwoord.

    30 maart 2011 om 15:11 Kaat

    enkele opmerkingen ivm de iPhone app:
    1) sinds de aanpassing naar zomertijd staat de tv-gids 1 uur verkeerd
    2) programmeren van digicorder geeft steevast een “fout bij opname” error.
    2a) In geval van melding “in behandeling” is het programmeren toch gelukt,
    2b) in geval van “fout bij communicatie met de digicorder” was dit te wijten aan een conflict dat er reeds 2 opnames gepland waren. Het zou hier beter zijn een scherm voor conflict oplossen te voorzien en duidelijkere foutmeldingen te geven
    3) het is niet mogelijk verder te kijken nadat je tv sessie werd onderbroken door bv telefoongesprek, alarm, push notificatie of verlies van wifi signaal. Het zou handig zijn als de app bijhoudt wat je laatst bekeken hebt en hoever je zat in een bepaalde film.

    31 maart 2011 om 21:15 Tom

    ik ben aangemeld, maar krijg ook altijd de melding dat ik me nog via de homepage moet aanmelden terwijl ik al aangemeld ben. Ik heb dus nog niets kunnen testen.

    1 april 2011 om 08:36 veronique

    Heb zo’n EEPC ‘tje staan…. yelo werkt ZEER traag…schokkerig beeld… wat kan ik doen?

    6 april 2011 om 17:12 Lode Vanmeenen

    Sinds de aanpassing naar het zomeruur staat de tv-gids programmatie op de Iphone één uur verkeerd. Ik ben deze melding al op meerdere plaatsen tegengekomen, maar heb nog nergens een oplossing gevonden.

    6 april 2011 om 20:00 Wilfried

    Dag Wilfried, we zijn van dit probleem op de hoogte. Meer informatie hierover vind je terug op onze Online Support.

    7 april 2011 om 07:15 Charlotte

    Ik heb Yelo vandaag via mijn IPhone geïnstalleerd. Alles werkt behalve kan ik via mij iPhone geen programma opnemen. Er komt een melding dat er geen digicorder is. Ik heb nochtans een digitale HD digicorder en draadloos wifi verbinding. In de instellingen bij Yelo kan ik hem ook niet aanklikken. Krijg een zwart scherm.
    Heeft iemand goede raad?
    Alvast bedankt !

    10 april 2011 om 17:35 Servaas

    Ik heb hetzelfde probleem als velen. Ik ben goedgekeurd als testgebruiker, ingelogd op yelo.be, maar krijgt nog steeds een algemeen scherm als ik op Live TV druk.

    15 april 2011 om 13:19 Roeland

    ik heb het zelfde probleem als velen
    kan geen live tv kijken

    16 april 2011 om 09:18 patrick

    Hey, Ik ben sinds deze week test-user.
    Maar ik krijg niets te zien. Moet ik iets installeren of moet ik een instelling veranderen

    18 april 2011 om 21:09 Pegasus 21

    goedeavond
    ik behoor ook tot de testgebruiker sinds 23/03 maar heb nog niets gezien.moet ik ergens aanmelden of gebeurd dit automatisch

    20 april 2011 om 20:26 carlo

    Wanneer komt er een yelo applicatie voor Android toestellen op de markt?

    Deze is blijkbaar al mùaanden klaar, maar wordt toch niet vrijgegeven… Hier is echt wel vraag naar. Niet iedereen heeft een iPhone.

    21 april 2011 om 08:28 Wim Cant

    Sinds ik overgeschakeld ben op fibernet40 kan ik op iPhone geen filmen meer bekijken via yelo app van de tv-theek. Live tv lukt wel,decoder programeren ook. Iemand een idee? Of kan iemand mij helpen?

    14 mei 2011 om 19:21 Sam Peeters

    Gisteren een nieuwe Digirecorder geïnstalleerd en kon niets meer programmeren via yelo. Heeft ongeveer 24 uur geduurd maar nu gaat het weer.
    Da’s positief !
    NEGATIEF :
    Al 2 weken zogezegd toegelaten als betatester voor LiveTV op de PC maar krijg maar geen LiveTV op mijn PC.
    Waar een vraag stellen over dit of een ander probleem ?

    18 mei 2011 om 20:07 Wim Van den Bossche

    In het verleden kon ik via yelo op iphone mijn digicorder programmeren. Nu lukt mij dit blijkbaar niet meer. Ook niet via computer of andere iPhone.

    18 mei 2011 om 23:49 Peter

    Probleem blijkbaar opgelost nu.

    19 mei 2011 om 19:49 Peter

    Wanneer komt er een app voor Windows Mobile (6.1)?

    1 juni 2011 om 09:51 Bart Degryse

    Waar kan ik mij registreren als Yelo test gebruiker voor live tv op pc?

    2 juni 2011 om 08:58 biep

    Je kan jezelf hier kandidaat stellen als testgebruiker om toegang te krijgen tot de bètaversie van Live TV kijken op pc via Yelo.

    7 juni 2011 om 09:54 Charlotte

    Yelo werkt op mijn iPad maar geen geluid,
    Instelling ?

    19 juni 2011 om 08:47 Jan

    Hoi , ben een gelukkige betaversie tester op pc , maar kon tot op heden geen live tv op m’n (apple macbook pro) pc toveren.
    Wél kon ik een film huren en bekijken …
    Heb al getracht in te loggen met :
    -telenet login
    -telenet gebruikersnaam
    -email adres (telenet weliswaar)
    Heb daarna paswoord gereset , en bovenstaande nogmaals geprobeerd (letterlijk uren aan gespendeerd) … tevergeefs …
    … geen live tv…op mijn pc…
    bijna onmogelijk dat ik login mogelijkheden heb overgeslagen …
    need some help from the specialist please
    mvg
    een live tv op mijn pc , kijker , soon to be … i hope

    25 juni 2011 om 06:50 Farid

    test test test ???? Wanneer kan nu eindelijk iedere BETALENDE klant van telenet nu eens gebruik gaan maken van die yelo ? Ze beloven dit al van in het begin voor de pc gebruikers maar er komt niets van in huis. Lees vandaag dat belgacom een gelijkaardige dienst gaat aanbieden en wel direct ook voor de pc gebruikers. Wie is er nu vooruitstrevend ? In mijn ogen belgacom want zij krijgen wel zo een service op poten gezet, iets wat ze bij telenet blijkbaar niet kunnen

    1 juli 2011 om 19:29 lr

    Ik heb me reeds sinds vorig jaar proberen in te schrijven als testgebruiker, nog steeds noppens-sta op de “wachtlijst” met de nadruk op WACHT. En nu gaat het abonnement ook nog in de hoogte. eens gaan luisteren naar de voorwaarden bij belgacom denk ik.

    13 juli 2011 om 21:29 Filip Redant

    wanneer ik me als testuser wi registrerenkrijg ik al sinds maanden de melding dat ik reeds testuser ben,
    ik heb allerlei inlog mogelijkheden geprobeert en ben vrij zeker dat ik niets heb overgeslagen, doch nog steeds testuser der duisternis want meer dan inloggen en films bekijken kan ik niet … maw , ben al maanden testuser voor live tv en dat werkt zeer zeker niet.
    Alle online kanalen van telenet / yelo heb ik aangeschreven via mail , zelfs daar geen antwoord … ik probeer beleefd te blijven maar ben mateloos ontevreden over de helpdesk service en alle hulp daaromtrend.
    Graag nog als laatste poging nog via deze weg hulp voor live tv , want testuser zijn die er niet op geraakt zal in revieuws geen reklame voor yelo zijn me dunkt , met alle respect ben ik tot nogtoe bij tijdsrovend nutteloos mailen gebleven , met ergernis .
    (zie ook 25 juni , een handgreep uit talloze pogingen hier via dit kanaal en nog veel meer via telenet online en yelo)

    Farid

    21 augustus 2011 om 07:08 Farid

    Ik vraag me ook al maanden af hoe het zit met yelo op labtop.

    Ik denk dat ik volgende keer mijn factuur ook “binnenkort” ga betalen dan kunnen ze hier ook naar fluiten en zal ik zelf wel beslissen wanneer ik dit betaal als zij zich niet aan de afspraken houden waarom moeten wij als betalende klant dat dan wel?!

    Ik hoop dat er eindelijk een doorbraak komt!

    6 september 2011 om 15:25 Ellen

    Hey Ellen, ondertussen is Yelo Live TV ook beschikbaar op je laptop. http://yelo.be/live-tv

    13 september 2011 om 11:22 Charlotte

    Beste,

    Van zodra ik livetv open op mn ipad sluit de applicatie vanzelf. Het is me nog niet gelukt tv te zien op mn ipad… Mss is dit omdat mn digicorder niet is ingsteld maar op yelo.be lukt het niet om hem te vinden als ik aangemeld ben. Wat nu?

    Mvg lester

    27 september 2011 om 22:34 Lester

    Dag Lester, is het mogelijk om ons jouw klantgegevens te bezorgen? Dat kan door te reageren op dit artikel. Bedankt.

    28 september 2011 om 08:22 Charlotte

    beste,

    ik kan op mijn iphone opnames instellen (ik zie ze staan in de “mijn opnames” lijst). Echter worden de opnames in werkelijkheid nooit uitgevoerd. Kan dit opgelost worden?

    Bedankt.

    9 oktober 2011 om 22:40 Dries

    Hey Dries, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Bedankt.

    10 oktober 2011 om 08:15 Charlotte

    Yelo werkt niet op de iPad heeft daar voor altijd gewekt

    16 oktober 2011 om 12:46 Frank

    Ik kan op m’n iPhone (iOS5) niet meer opnemen: ik krijg altijd de melding: “Digiprogrammer niet beschikbaar” …

    17 oktober 2011 om 07:00 Björn

    Dag Frank, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Bedankt.

    17 oktober 2011 om 09:36 Charlotte

    Als ik op mijn iPad live tv wil ontvangen krijg ik wel de programma’s druk ik dan op Play valt het weg .Kan iemand mij helpen.

    18 oktober 2011 om 18:21 Mia

    Ik vind yelo niet bijzonder omdat:
    1. het zender aanbod beperkt is
    2. buiten vrt en canvas zijn het zenders die geen
    grootte aantallen kijkers trekt
    4. voor een deel van die zenders moet ge nog een
    bijkomend abonnement hebben.
    5. zenders die uitsluitend kinderprogramma’s
    uitzenden.
    6. ge op uw laptop het enkel thuis kunt bekijken.
    geen meerwaarde dus.
    7. het voor mij geen optie is om op een mobieltje
    een tv programma te volgen.
    8.Als ge het overal op een mobieltje kunt bekijken
    waarom dan ook niet op een laptop of desktop-pc.

    Kort samengevat , yelo voldoet niet.

    18 oktober 2011 om 21:24 Benny

    Alle Telenet maakt reclame maar staat belange niet op punt.

    Vraag ik mij een betalende film op via de pc op yelo.be met het gedacht ga het later nog kunnen bekijken op de digibox of mijn iPad. NIET DUS.

    Omdat de Telenet CEO ooit testament heeft gezeten met Steve Jobs zaliger zou hij toch beter moeten weten dat dit de mensen zeer hard stoort als er iets nog niet werkt. Als je een dienst opbouwd zoals Yelo zou het wel allemaal mooi moeten tezamen werken vind je niet.

    Dan hebben we het nog niet over het beperkte aanbod aan zenders die er maar op te bekijken zijn. Ben toch al blij dat er een paar kinderkanalen zijn bijgekomen zo hebben wij nog iets aan onze televisie.

    Het programmeren van de digicorder verloopt dan toch al iets vlotter dan een paar maand geleden.

    Maar een betalende film niet kunnen bekijken via andere wegen dat vind ik niet kunnen. Heb alle Apple systemen nu plus Apple tv ook. Nog een beetje wachten op een groter aanbod van filmen en Yelo Telenet heeft gedaan met verhuren van filmen en Prime dat met de maand verslechterd! Jullie zouden er beter eens een kijkje gaan nemen. Kun je nog iets van leren van de service die daar gegeven wordt hoe strikt Apple ook is.

    20 oktober 2011 om 00:22 Arjen Van Moerzeke

    IK GEBRUIK AL EEN TIJDJE YELO OP MIJN IPOD MAAR VORIGE WEEK NA UPDATE LUKT HET MIJ NIET MEER OM LIVE TV TE BEKIJKEN ANDERE FUNKTIES ZOALS DIGICORDER PROGRAMMEREN LUKT WEL

    26 oktober 2011 om 14:13 VERHELST MARLEEN

    Geraak maar nt ingelogd op yelo. Heb mijn telenet login aangemaakt en deze gelinkt aan mijn klanternummer. Hoe geraak ik er toch op?

    4 november 2011 om 22:48 steven

    Vroeger kon ik zonder problemen programma’s opnemen via mijn iphone. Nu lukt dit niet meer met yelo. Ik krijg telkens de melding ‘probleem bij digiprogrammer Digicorder niet beschikbaar’. Hoe kan ik dit oplossen?

    14 november 2011 om 19:03 Bram Liefhooghe

    Grappige app, maar nog niet uitgewerkt, en dat bijna na een jaar functineel te zijn. jammer!

    *delete* this crap.

    19 november 2011 om 14:02 jordy

    Ondanks alle artikels te lezen en alle settings na te zien kan ik nog altijd niet opnemen via iPhone yelo app. Er zou een probleem zijn met de communicatie met de digicorder terwijl gegevens wel ok zijn. Live tv kijken lukt maar ik kan dus niet opnemen en ik zie ook niets bij mijn opnames. Iemand een idee?

    24 november 2011 om 22:54 Tom

    Dag Tom, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    25 november 2011 om 09:41 Charlotte

    Weet nu iemand al wanneer TV Live op PC voor alle Telenet klanten (digitaal TV en internet)beschikbaar zal zijn ?????
    We wachten er al een tijdje vol spanning op.

    26 november 2011 om 12:28 Karel

    Ik geraak maar niet aangemeld op Yelo met mijn I phone, wat doe ik verkeerd?

    Serge

    27 november 2011 om 17:59 Serge Dewael

    Dag Karel, Yelo Live TV is al een tijdje beschikbaar via http://yelo.be/live-tv . Meer informatie vind je hier: http://onlinesupport.telenet.be/support-categories/televisie/yelo-tv-overal-in-je-huis/live-tv

    28 november 2011 om 09:39 Charlotte

    Hier sinds enige tijd ook niet meer mogelijk om te programmeren via iPhone en/of iPad… Ging vroeger wel zonder problemen. “fout bij communicatie met digicorder”

    30 november 2011 om 22:16 Michiel

    Dag Michiel, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    1 december 2011 om 09:52 Charlotte

    Ook ik kan niet meer programmeren via de Iphone-app, waar dat vroeger wel zonder problemen kon. Wanneer ik iets probeer te programmeren geeft hij “fout bij communicatie met digicorder”.

    Bert

    7 december 2011 om 19:55 Bert Baeten

    Dag Bert, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Bedankt.

    8 december 2011 om 09:26 Charlotte

    Beste,

    Ik heb de Yelo-app geïnstalleerd op mijn iPhone 4. Ook heb ik mij aangemeld op de site Yelo.be. Jammer genoeg lukt het blijkbaar niet om programma’s op te nemen via m’n iphone of via de site.

    Op de site krijg ik steeds dit:
    “De Digiprogrammer is actief.”
    “De Digiprogrammer wordt ingeladen.”

    Toch blijft dit er staan en gebeurd er verder niets meer. Ook als ik dan wil kijken naar m’n opnames etc vind ik hier niets van terug, zowel op de site als op de digicorder niet.

    Op mijn Iphone krijg ik steeds de melding “Digicorder niet beschikbaar”. Als ik hier dan klik op ‘mijn opnames’ staat deze opname er tussen, maar op mijn digicorder zelf gebeurd er geen opname.

    Hoe komt dit?

    Met vriendelijke groeten.

    8 december 2011 om 17:31 Terry

    Dag Terry, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Bedankt.

    9 december 2011 om 10:33 Charlotte

    Hallo , wij kunnen perfect live kijken naar de programma’s op pc via yelo, maar programmeren lukt niet . Er komt steeds op “De digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw. ” En daarna steeds “de diprogrammer wordt ingeladen”

    9 december 2011 om 18:15 André

    Hallo,

    ik krijg net zoals velen onder ons telkens dezelfde foutmeldingen te zien. En dit nu al zowat een halfjaar aan een stuk:

    “De digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw. De digiprogrammer wordt ingeladen”.

    Mijn klantennummer is 906260387.

    Bvd.

    23 december 2011 om 22:08 NVC

    Geen geluid op Live Tv. Yelo app verschillende keren opnieuw geinstalleerd maar geen geluid. Met koptelefoon wel geluid. Wanneer wordt dit opgelost??

    24 december 2011 om 01:18 Mio

    Geachte

    Niettegenstaande mijn digicorder interactief is lukt het mij niet om via ipod touch of computer een tv programma op te nemen. Ik krijg steeds de melding dat de digicorder niet beschikbaar is.
    Groeten

    13 januari 2012 om 16:29 Luc

    ik heb problemen bij het registreren op de app van Yelo ( op iphone ). Na het inloggen krijg ik steeds de vraag om nog te registreren. Maar dit lukt totaal niet.
    Heeft iemand dit nog voorgehad ?

    15 januari 2012 om 13:31 basiel

    Dag Basiel, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    16 januari 2012 om 11:21 Charlotte

    Ik kan sinds vandaag niet meer live tv kijken op mijn i pad… Vraagt telkens dat ik Telenet verbinding moet hebben! Terwijl ik ben aangemeld en een Telenet verbinding heb! Wie kan me helpen aub

    23 januari 2012 om 19:30 Yorgo

    Hey Yorgo, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    25 januari 2012 om 10:08 Charlotte

    Enkel beeld, geen klank. Zo jammer dat mensen enorm veel tijd verliezen in dingen die langs geen kanten op punt staan maar die zogezegd een succes zijn.
    Dit is probleem dat nog voorkomt bij mensen maar netjes op de veelgestelde vragen wordt ontweken. Is dat omdat er nog geen antwoord is? Dan stop ik liever met mijn tijd hierin te steken.

    26 januari 2012 om 12:27 Ilse

    Ik mis de Yelo app op Windows Mobile marketplace. Graag info wanneer deze beschikbaar wordt plz.

    26 januari 2012 om 17:18 Hans

    Met een iPad kan de digicorder geprogrammeerd worden om programma’s op te nemen. (yelo / live tv )
    Bestaat er (binnenkort) ook een app om de iPad te gebruiken als volwaardige afstandsbediening van de digicorder? (volumeregeling, …)

    31 januari 2012 om 22:50 Dries

    Hier al verschillende keren de vraag gesteld hoe het komt dat er wel beeld maar geen klank is op Yelo op ipad. Bij mezelf werkt het behoorlijk, maar gisteren geïnstalleerd bij een vriendin, en dus geen klank. Mijn eigen ipad werkte wel. Waarom wordt deze vraag niet beantwoord?

    5 februari 2012 om 14:48 Marc

    Met telenet nooit gediend.Probeer aan te melden op yelo en het lukt niet.

    9 februari 2012 om 18:35 Guy De Moor

    ook ik krijg net zoals velen onder ons telkens dezelfde foutmeldingen te zien. En dit ook al zowat een halfjaar aan een stuk:

    “De digiprogrammer kon niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw. De digiprogrammer wordt ingeladen”.

    17 februari 2012 om 21:28 Pascal

    Hellokes,
    Yelo werkt perfect tot ik via mijn iPhone probeer te programmeren. Telkens de melding : digicorder niet beschikbaar. Hij is wel interactief. En vroeger werkte het wel.
    Suggesties iemand?

    Alvast bedankt.
    Erwin

    18 februari 2012 om 00:02 Erwin

    Kan er iemand mij helpen ik kan me niet aanmelden bij yelo het blijt laden
    De log in en paswoord zijn juist er staat even geduld maar dat blijft zo staan

    19 februari 2012 om 23:02 Vanheste christophe

    Dag Christophe, kan je ons jouw klantnummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit bericht. Bedankt.

    20 februari 2012 om 10:32 Charlotte

    Het programmeren via Yelo werkt vaker niet dan wel. Jammer dat hier niet meer tijd & moeite wordt ingestoken door Telenet om er een deftige applicatie van te maken.

    22 februari 2012 om 14:02 Koen

    Ik kan perfect TV kijken via mijn iPad of iPhone, maar bij het programmeren krijg ik telkens: ‘Fout bij communicatie met Digicorder. Probeer later opnieuw’.

    Graag advies.
    Thanks

    28 februari 2012 om 23:03 Stijn Van den Wyngaert

    Hallo
    kan alles bij de app
    Maar alleen als ik op de ‘p’ druk voor op te nemen krijg ik

    Fout digicorder niet beschikbaar opnames niet mogelijk .

    Wat kan ik hier aan doen ?

    1 maart 2012 om 18:37 Kurt

    Heb net de nieuwe update van yello gedaan. Maar helaas, nu werkt hij niet meer. Krijg steeds de melding dat internetverbinding nodig is. Maar ik heb vol wifi bereik en kan alle andere zaken op het internet opzoeken.
    Ik krijg er horens van want niemand weet hoe dit komt!
    Is er een oplossing?

    1 maart 2012 om 19:28 An

    in het verleden kon ik makkelijk via Iphone – Yelo app programma’s programmeren…nu lukt dit reeds geruime tijd niet meer steeds melding (die ik hierboven ook meermaals zag staan) steeds melding ‘fout bij communicatie met digicorder probeer het later opnieuw’ deze melding krijg ik nu reeds een paar maanden

    1 maart 2012 om 22:45 christoph

    Dag Kurt, An en Christoph, kunnen jullie ons je klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    2 maart 2012 om 09:59 Charlotte

    het lukt me niet om in te loggen via yelo op android… ben nochtans klant voor internet en tv. enige tips ?

    2 maart 2012 om 11:11 Nico

    Sinds de upgrade van yelo is vtm ineens verdwenen uit het overzicht van tv-gids.

    4 maart 2012 om 12:17 Youri

    hoi is er al een app voor symbian gebruikers voorzien ik heb een nokia 700.bedankt

    4 maart 2012 om 14:50 dave

    Hey Youri, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    5 maart 2012 om 09:05 Charlotte

    vriendelijke dame gehad daqaajuist van telenetmet de oplossing van langer te wachten na de aanmelding maar… steeds hetzelfde geen programmering mogelijk ,mijn digiprogrammer is niet aan te vinken op mijn i phone en op de yelo site vind hij hem ook niet,

    5 maart 2012 om 14:37 herbie

    Dag Herbie, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    6 maart 2012 om 09:27 Charlotte

    Hey Dave, momenteel is er nog geen informatie beschikbaar over een app voor Symbian gebruikers. Zodra dit zou veranderen laten we het zeker weten.

    8 maart 2012 om 16:43 Charlotte

    Sinds een paar weken kan ik mn digicorder niet meer programmeren met yelo. Boodschap is’digicorder niet beschikbaar’. Vroeger ging dat wel. Nochtans niets veranderd a digicorder.

    8 maart 2012 om 17:04 Steven

    Dag Steven, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    8 maart 2012 om 17:53 Charlotte

    Hoe komt het ik bij de nieuwe versie van yelo geen klank meer heb?

    10 maart 2012 om 11:48 Rita

    Ik kan sinds een aantal maanden niet meer programmeren via Yelo. Ook ik krijg als boodschap: ’digicorder niet beschikbaar’

    10 maart 2012 om 16:56 Robbie

    Hallo,

    bestaat er soms een al ipad app om de digicorder volledig via de ipad te besturen, m.a.w. dat je de digicorder afstandsbediening niet meer nodig hebt maar via de tablet kan bedienen?

    Alvast bedankt.
    Mvg,
    Nico

    12 maart 2012 om 12:40 Nico

    Hallo,

    Ook ik kan geen programma’s programmeren via de digicorder van Yelo.
    de foutmelding is:
    Probleem bij Digiprogrammer
    Fout bij communicatie met digicorder. probeer later opnieuw.

    Mijn Digicorder (model zonder smartcard) is in ieder geval interactief en werkt correct.
    Bij het aanklikken van ‘Mijn Digiprogrammer’ in setup krijg ik netjes het correcte MAC adres van mijn toestel. (nagekeken via mijn telenet)
    ook live Tv werkt correct.
    De lijst met ‘Mijn geplande opnames’ is leeg ondanks dat er een aantal opnames in wacht staan op mijn digicorder.
    Wat kan er mis zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Wilfried

    12 maart 2012 om 16:18 Wilfried

    Dag Robbie, dat probleem zou intussen opgelost moeten zijn.

    14 maart 2012 om 09:22 Charlotte

    Dag Wilfried, dat probleem zou intussen opgelost moeten zijn.

    14 maart 2012 om 09:25 Charlotte

    Hey Nico, zo’n applicatie bestaat helaas nog niet en we kunnen er dus geen informatie over geven.

    14 maart 2012 om 09:26 Charlotte

    ook hier nog steeds “Probleem bij Digiprogrammer Digicorder niet beschikbaar”

    14 maart 2012 om 12:04 Luc

    Yelo website werkt niet goed: sommige zenders zie ik niet, website herlaadt constant, zowel op IE als op Chrome…

    15 maart 2012 om 20:10 Luc

    Dag Luc, zou je ons meer informatie kunnen bezorgen? Dat kan via Facebook of Twitter. Bedankt voor je feedback.

    19 maart 2012 om 09:30 Charlotte

    Die fameuze update is serieus achteruitgang hoor Telenet.
    Ik was een tevreden Yelo gebruiker. Was.
    Live TV werkt niet meer, niet op Safari, niet op Chrome. Android eens geprobeerd, daar moet ik Adobe AIR eerst voor installeren. Laat al maar.

    TV gids is ook naar de botten. Die gebruikte ik net via Yelo omdat de TV interface zo onhandig is met dat horizontaal gescroll. Wie dacht er, na zijn vijfendertigste kop koffie: “hey, laat ons de tv gids van de digicorder namaken op de website”? Geen goed idee dus.

    Misschien toch deze eens overwegen http://www.apple.com/benl/appletv/

    Als het ooit weer goed komt, zal ik hier eens wat positiefs komen schrijven. Beloofd.

    19 maart 2012 om 22:23 Tim

    Ik kan wel aanloggen (op beide manieren), maar live-tv kijken werkt niet op mijn Samsung Tab 7.7 . Op de PC werkt alles wel.
    Op mijn Tab krijg ik wel geluid maar geen beeld(zwart).De rest werkt wel
    Weet iemand hoe dit komt.
    Alvast bedankt

    20 maart 2012 om 12:18 dirk

    Yelo app geinstalleerd op tablet c91 zt280 .
    Android 4.0.3 adobe air geinstalleerd. Flash 10.2
    Heb alleen geluid geen beeld. Iemand een oplossing ?

    Mvg david

    20 maart 2012 om 23:27 david moyaert

    Dag David, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Je kan ons ook bereiken via Facebook of Twitter. Bedankt voor je feedback.

    21 maart 2012 om 10:20 Charlotte

    Hey Dirk, zou je ons meer informatie over je probleem kunnen bezorgen via Facebook of Twitter? Bedankt.

    21 maart 2012 om 16:03 Charlotte

    hallo ik krijg telkens volgende foutboodschap op mijn Iphone als ik een programma probeer op te nemen:
    fout bij communicatie met digicorder
    mijn klantennummer is 912235284
    alvast dank voor de assistentie

    21 maart 2012 om 21:02 Laurens

    Dag Laurens, we hebben van hieruit een wijziging gedaan op de Digicorder. Dit zou in orde moeten zijn.

    23 maart 2012 om 09:28 Charlotte

    Beste, ook ik krijg sinds enige tijd de melding dat mijn Digibox niet te progrmmeren is via mijn remote laptop. Dit heeft altijd gewerkt met TV.BE

    Mijn klantnr is 45104491.
    Alvast bedankt

    30 maart 2012 om 20:51 Wim Vanpeel

    sinds Yelo vernieuwd is kan ik mijn digicorder niet meer programmeren, vroeger geen enkel probleem. Interactiviteit van digicorder werkt nochtans perfect. Zeer frustrerend want laat nu net dit gegeven (feit dat ik gemakkelijk vanop afstand kan programmeren) altijd punt geweest zijn om niet volledig over te schakelen naar B…. (heb daar internet en telefonie). Ik krijg zowel op mijn ipad als iphone als ipod touch volgende melding : “Probleem bij Digiprogrammer : Digicorder niet beschikbaar”. Is nu al enkele weken zo en niets helpt (heb app al geprobeerd om volledig opnieuw te installeren enz…). Ook via Yelo.be gaat het niet, daar krijg ik de foutmelding : “Yelo kan digiprogrammer niet activeren, probeer later opnieuw”. Dit versterkt mijn vermoeden dat problematiek bij mijn account zal moeten liggen … Dank voor assistentie en oplossing.

    31 maart 2012 om 02:39 Luc T

    Dag Luc, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen via Facebook of Twitter? Bedankt.

    2 april 2012 om 08:55 Charlotte

    hier dezelfde fout …. krijg digicorder niet meer geprogrammeerd via ipad app yelo . Na de update van yelo was het gedaan .
    is hier miss een oplossing voor .

    6 april 2012 om 21:35 Benny Van Bael

    “Yelo kon digiprogrammer niet activeren. Probeer later opnieuw.”

    Deze melding krijg ik sinds Yelo vernieuwd is. Weet iemand hiervoor een oplossing?

    7 april 2012 om 16:53 Dirk

    Hey Dirk, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    10 april 2012 om 08:36 Charlotte

    Hallo,

    Ik ben klant van telenet, heb een login en een paswoord, maar ik kan niet op yelo TV

    groetjes
    Johan Debonne

    13 april 2012 om 22:08 Johan Debonne

    Help!!! Hoe kan ik een opname die ingesteld staat als elke aflevering opnemen definitief verwijderen? (Yelo) Probleem is dat op mijn digibox hetzelfde programma ingesteld staat als elke aflevering opnemen en ik daardoor niks anders meer kan opnemen. Verwijderen 1 per 1 op Yelo lukt maar Tv gids gaat maar per 14 dagen en dan zit ik terug met hetzelfde probleem. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast Bedankt!

    14 april 2012 om 10:27 Tamara

    Hallo mister yello ;) sinds kort werkt mijn yello niet meer. Ik ben aangemeld maar hij vindt mijn digicorder niet!
    Kan u mij terug aanmelden aub?

    Mvg,

    Erwin

    14 april 2012 om 19:39 Erwin Dekempeneer

    Beste,

    Ik heb al maanden van yelo kunnen profiteren en nu werkt het al enige tijd niet meer via iphone en ipad. De interactiviteit werkt van de digicorder, ik ben ingelogd op yelo en ik krijg live tv en tvgids, maar mijn digicorder staat niet beschikbaar om te programmeren.

    25 april 2012 om 21:03 Kurt vangerven

    Ik krijg altijd dezelfde problemen.
    Om een tv programma te programmeren via de iPad krijg ik altijd het bericht dat er een fout met communicatie met digicorder is, er frustrerend.
    Voor de rest vind ik yello wel handig als ik bv in de tuin als we ooit goed weer krijgen naar bv. Het nieuws kan zien.
    Maar ik had toch graag mijne digicorder kunnen programmeren en dat loopt geen meter.

    Kersten

    29 april 2012 om 21:12 kersten van Kerckhoven

    heb yelo en adobe air geinstalleerd voor mijn samsung galaxy 7.0 plus (android). Krijg alleen geluid en geen beeld. Wat moet ik doen?

    18 mei 2012 om 23:07 hi lde bernaerts

    Yelo heeft steeds correct gewerkt op mijn iPad maar ik heb deze avond 22 hrs geen beeld. Graag advies en hulp.
    Alvast bedankt.

    25 mei 2012 om 22:43 Brigitte van Emrik

    Ik kan mijn geplande opnames niet bekijken via Yelo. (Ipad) Wat moet ik doen?

    27 mei 2012 om 22:31 Loes Meulders

    Sinds enige weken kan ik mijn diicorder niet meer programmeren via Yelo. Ik krijg een foutmelding in de aard van: fout bij communicatie met digicorder. Probeert later eens opnieuw.
    Graag hulp omtrent dit probleem, alvast bedankt.
    Mvg,
    Bernard

    10 juni 2012 om 16:31 Bernard

    telenet,
    hetzelfde probleem als hilde bernaerts:
    ook een samsung galaxy tab 7.0 plus (p6200)
    adobe air en yelo maar zwart scherm in live tv
    en wel geluid.Het idee is heel goed en handig
    als het zou werken

    groeten

    14 juni 2012 om 11:57 lucien lebeau

    Dag Lucien, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    15 juni 2012 om 08:13 Charlotte

    hier ook een zwart maar geluid werkt wel, met de oude versie was er een work around (er uit gaan en er terug in gaan) maar met de nieuwe 2.1 werkt dit niet meer. kan ik de oude apk van yelo tv krijgen aub?

    18 juni 2012 om 21:00 ronny

    Charlotte, kan ik mij klantennummer bezorgen… krijg steeds melding ‘digiprogrammer kon niet worden geactiveerd’.

    18 juni 2012 om 21:42 ChristopheV

    Dag Christophe, je kan ons jouw klantennummer bezorgen door opnieuw te reageren op dit artikel. Je reactie zal niet worden gepubliceerd. Je kan eventueel ook contact opnemen via Facebook of Twitter. Bedankt.

    19 juni 2012 om 08:21 Charlotte

    yelo werkt dus niet op een android tablet ? Ik heb de app geinstalleerd op mn fonkelnieuwe samsung tablet , maar ik zie geen beeld ?
    hmzzzz ?

    20 juni 2012 om 21:45 chris van bellingen

    Dag Chris, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    21 juni 2012 om 08:40 Charlotte

    heb de indruk dat yelo nooit deftig gaat werken
    inloggen met google chrome (versie 19.x) lukt gewoon niet
    ik geef eerst mijn telenet-login en wachtwoord, daarna vraagt yelo “we hebben nog enkele gegevens nodig”, en vraagt… telenet-login en wachtwoord nog eens met emailadres nu, probleem is dat je niets kan invullen bij telenet-login, zodus vastzit en onmogelijk kan inloggen

    26 juni 2012 om 01:17 Pars

    Hey Pars, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    26 juni 2012 om 08:28 Charlotte

    Sedert de new look van yelo stop om de 10 à 20 sec het beeld bij het bekijken van live tv. Bij de oude versie had ik dat probleem niet.
    Programmeren digibox lukt wel meestal.
    Spijtig want ik vond het eerst een prima app, maar nu is de lol eraf

    29 juni 2012 om 00:09 Ronny B

    Ik heb dezelfde problemen als de bovenstaande reacties. Kan op iphone en ipad de tv-gids raadplegen etc, maar bij prgrammeren krijg ik ‘fout. Digicorder niet gevonden. Opnemen is niet mogelijk’ of iets dergelijks…

    30 juni 2012 om 20:01 Joppe

    Mij lukt dat ook allemaal niet

    5 juli 2012 om 22:08 Dani.rodeyns

    Dag Dani, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    6 juli 2012 om 07:30 Charlotte

    Hallo , heb ook het probleem met de beelden die blijven hangen om de zoveel seconden hiervoor werkte het wel prima , raar ..

    8 juli 2012 om 08:46 Gert

    Ik kan helaas ook mijn digicorder niet programmeren vanop afstand. Ik krijg steeds de melding dat mij digiprogrammer niet geactiveerd kan worden.

    9 juli 2012 om 15:41 Steven

    Ik heb geen geluid, maar wel beeld. Wat is hiervoor de oplossing?

    12 juli 2012 om 18:59 Sofie

    Dag Sofie,

    kan je ons je klantnummer bezorgen? Dan kijken we dit even na voor je.

    13 juli 2012 om 09:48 Charlotte

    Hallo,

    Waarom is VTM niet beschikbaar via Yelo?

    Groeten.

    23 juli 2012 om 21:49 Stefan

    Charlotte,

    Soms krijg ik ‘s avonds na een bepaald uur geen uitzendingen meer via yelo op mijn ipad?

    Mvg

    24 juli 2012 om 15:44 stijn rossie

    Dag Stijn,

    Kan je ons je klantnummer bezorgen? Dan kijken we dit na voor je. Bedankt!

    25 juli 2012 om 10:56 Charlotte

    werkt op de pc maar niet op mijn Samsung Tab(krijg wel geluid maar het scherm is zwart

    30 juli 2012 om 20:01 dirk

    Hallo Charlotte,
    Bij mij ook op iPhone4 de melding “probleem bij digiprogrammer” als ik programma probeer op te nemen via Yelo op iPhone, en ook niet op Yelo.be (“Yelo kon digiprogrammer niet activeren”).
    Wat moet ik hiermee doen?
    Mijn klantennummer is: 840016461

    8 augustus 2012 om 19:25 Patrick Van den Bergh

    Sinds enkele weken kan ik mijn digirecorder niet meer programmeren via yelo.be. Dit kan wel thuis via de bijgeleverde remote. De digirecorder staat interactief. Mijn klantnummer is 16790090.
    Graag een oplossing aub.

    29 augustus 2012 om 11:31 Gino

    is er al een app voor symbian

    3 september 2012 om 19:26 jan

    Mtv werkt niet op mijn samsung galaxy tab 10.1 3g. (wel geluid, maar zwart beeld)
    Alle andere zenders werken perfect.

    Met vriendelijke groeten

    Simon jan

    25 september 2012 om 22:56 jan s.

    Ik heb dezelde problemen via Ipad en yelo app : kan de digiprogrammer niet activeren. Probeer opnieuw.
    Mijn klantnummer = 33907863

    3 oktober 2012 om 19:37 Luc christiaens

    Ook hier zelfde probleem op iphone app:
    Als ik wil opnemen: fout
    digicorder niet beschikbaar
    Opnames zijn niet mogelijk.

    Als ik naar instellingen ga binnen de app kan ik niet naar ‘mijn digiprogrammer’ (staat grijs)

    mijn klantnummer 721469327

    7 oktober 2012 om 20:09 Steven Verleysen

    Zelfde probleem, kan mijn digibox niet activeren van mijn pc. Klantnr 663782215

    18 oktober 2012 om 21:01 Lotte ooms

    zelfde probleem :
    digicorder niet beschikbaar
    klnr 627170775

    21 oktober 2012 om 15:44 Gerda Vanbever

    Ik krijg zoals zovelen bij het programmeren van een opname via smartphone de fout ‘fout bij communicatie met digicorder’. Klantnummer 582557243.

    23 oktober 2012 om 22:25 Erwin

    Ik krijg ook bij het programmeren van een opname via smartphone de fout ‘fout bij communicatie met digicorder’. Klantnummer 655743743.

    29 oktober 2012 om 12:35 Pieter Peers

    Sedert het stopzetten van ons Docu&Lifestyle plus pakket lukt het niet meer om via Yelo een opname te plannen op onze HD Digicorder. Er verschijnt telkens de boodschap “Sorry…een communicatiefout. Probeer later opnieuw”. Een jaar geleden hadden we hetzelfde fenomeen omdat er nog een opname op onze disk stond opgenomen tijdens de proefperiode van PRIME. Eenmaal die opname weg was, was het probleem opgelost. Is dit nog steeds hetzelfde probleem in Yelo (er staan nog een aantal opnames op onze disk van zenders in het pluspakket)?

    30 oktober 2012 om 14:47 Peter Van Acker

    Samsung galaxy tab 7. p6200 – met yelo wel geluid en geen beeld
    reeds tweemaal geïnstalleerd, maar probleem blijft

    telenet klantnr 30619563

    7 november 2012 om 17:19 Jdb

    Vandaag yelo app op iPad 3 gezet .werkt perfect behalve een opname plannen.graag een oplossing aub .
    Mvg toni

    Klnr 562446012

    18 november 2012 om 00:38 Toni

    sinds Yelo vernieuwd is kan ik mijn digicorder niet meer programmeren, vroeger geen enkel probleem. Ik krijg zowel op mijn ipad als iphone als ipod touch volgende melding : “Probleem bij Digiprogrammer : Digicorder niet beschikbaar”. Is nu al enkele weken zo en niets helpt (heb app al geprobeerd om volledig opnieuw te installeren enz…). Ook via Yelo.be gaat het niet, daar krijg ik de foutmelding : “Yelo kan digiprogrammer niet activeren, probeer later opnieuw”. Mijn klantnummer is 820966065. Bedankt.

    18 november 2012 om 20:48 Jeroen

    Ik heb al meer dan een jaar een Sony Xperia Arc. Yelo werkt er nog steeds niet op ookal heb ik al verschillende android updates gekregen van Sony. Nu heb ik android ICS erop. Ik krijg altijd een zwart scherm als ik Live TV wil kijken. Ik zie trouwens tientallen mensen met hetzelfde probleem op de play store al op de eerste pagina’s en blijkbaar hebben gebruikers dit probleem al heel lang. Wakker worden?

    11 december 2012 om 10:58 James

    Zwart scherm probleem ook op Galaxy Note (JB 4.1.2 + Yelo en Adobe Air up to date)

    15 januari 2013 om 17:56 Bert

    Ik krijg zoals zovelen bij het programmeren van een opname via smartphone de fout ‘fout bij communicatie met digicorder’. Klantnummer 659745702

    Zouden jullie hier aub eens naar willen kijken?

    Thanks, Thierry

    3 februari 2013 om 01:22 Thierry Vanschoenwinkel

    Beste,

    Gisteren laatste nieuwe (zwarte) model geïnstalleerd van Digicorder. Alles gaat prima, maar Opnames via iPhone of iPad niet. Vroeger ging dit wel. Help. Mij aub. Mijn klantennummrr 659745702. Alvast bedankt

    3 februari 2013 om 01:34 Thierry Vanschoenwinkel

    Wij hebben sinds kort een Medion S9714 tablet (december 2012). Wanneer we via de TV gids een programma willen opnemen krijgen “TEST” in plaats van het verwachte opname venster. Wanneer we echter eerst naar het Live beeld gaan van het betreffende kanaal en daarna via de TV gids proberen te programmeren, dan lukt het wél. Het blijkt telkens te werken indien we rondgaan via het Live beeld, maar natuurlijk lukt dit nooit voor bvb VTM of 2BE omdat die niet bij het LIVE pakket aangesloten zijn. Is er een oplossing in de maak voor deze glitch?
    Bedankt.

    24 februari 2013 om 13:12 Peter Van Acker

    samsung tab 7.7
    met yelo wel geluid maar geen beeld
    graag oplossing
    klnr 881469716

    27 februari 2013 om 21:00 Vanderheiden Eddy

    Nieuwe site! Silverlight! Waarom? Werkt niet op Windows 8, verlaten door Microsoft! HTML5 beter misschien!

    6 maart 2013 om 21:57 Sean

    Beste, ik kan live kijken naar zenders, maar 2be vind ik niet.. daarbij blijft er staan geen digicorder gevonden.. ik zou graag mijn opnames kijken via mijn tablet.. hoe kan ik dit oplossen? Alast bedankt..

    9 maart 2013 om 19:38 nikky

    ik kan mijn opnames niet afspelen op de computer ik krijg steeds het bericht dat yelo het recht niet heeft om de opname af te spelen en dat ik mijn opname kan bekijken op mijn STB, wat kan ik doen ?

    15 maart 2013 om 17:19 dejonghe siska

    ik heb mij aangemeld, alles zou in orde moeten zijn volgens telenet, maar toch werkt yelo niet! krijg steeds te lezen ” u heeft hiervoor een telenet-internet verbinding nodig”, hoeveel heeft u er nodig dan?

    1 augustus 2013 om 14:37 Katleen