12/10
2010

Vernieuwde Online Support: we helpen jullie ons te helpen

door Leentje Chavatte

Vandaag lanceren we onze vernieuwde Online Support website. Daar vind je, via de nieuwe zoekfunctie of via de navigatie, duidelijke en helemaal up to date oplossingen terug voor de meest frequente vragen of problemen!

Geef ons feedback!
online support Vernieuwde Online Support: we helpen jullie ons te helpenMaar, wat wij als duidelijke oplossingen beschouwen, vind jij misschien ingewikkeld. Daarom hechten wij veel waarde aan jouw mening. Aan de hand van jouw feedback kunnen wij pas echt de kwaliteit van onze artikels inschatten. Bovendien krijgen we zo meer ‘feeling’ met de manier waarop onze klanten de oplossing voor hun vraag zoeken. Als je bijvoorbeeld niet vindt wat je zoekt, of een artikel helpt je niet verder, dan horen we dat graag – en passen we het artikel in kwestie aan.

We vragen vanaf nu ook om in te loggen alvorens je feedback geeft. Zo herkennen we je profiel en kunnen we je opmerkingen plaatsen in een bredere klantencontext. Door deze nuttige achtergrondinformatie kunnen we optimaal aan de slag met jouw feedback!

Bedenkingen? Tips?
Laat het ons zeker weten! Reageer op deze blog, of vul het feedbackformulier op Online Support in.

De vernieuwde Telenet Online Support website vind je op http://onlinesupport.telenet.be.

Bekijk ook de quicktour-filmpjes met de voornaamste nieuwigheden.

 Vernieuwde Online Support: we helpen jullie ons te helpen

Over Leentje Chavatte

Leentje Chavatte is conversation manager bij het Telenet Digital team.

Overige berichten van deze auteur

Aanverwante artikels:

  1. Online Support en français
  2. We hear you, keep talking 2.0
  3. Tip:Kan ik een opname van mijn Digicorder overzetten op een videorecorder of DVD-recorder ?
  4. Resultaten Poll: De nieuwe TV.be bezoek ik:
  5. Ergens tussen Dranouter en Pukkelpop


97 reacties

    Alleen spijtig dat het zeer lang duurt eer men een antwoord krijgt op zijn vraag.

    3 november 2010 om 19:52 Dirk

    Ja het zeeeer of niet reageren van telenet.be is blijkbaar een kenmerk van telenet.

    9 april 2011 om 23:41 Nico

    ‘s Avonds en in het weekend kan ik met mijn vast toestel gratis bellen. Vanaf welk uur ‘s avonds is dat aub? En geldt dat ook buiten de zone?

    7 juni 2011 om 18:41 Mia Vanden Breede

    Dag Mia, met Freephone bel je gratis naar alle vaste lijnen binnen België.
    Dit op weekdagen van ’s middags 4 uur tot ’s morgens 8 uur, tijdens het hele weekend en op feestdagen.

    8 juni 2011 om 08:17 Charlotte

    Bericht ontvangen op de mail tijdens de picuren graties bellen maar toch zijn ze aangerekend

    17 juni 2011 om 19:32 Blondeel Roger

    onmogelijk iemand aan telefoon te krijgen, na heel de reeks vragen beantwoordt te hebben, komt er een bezettoon. Heb wel een probleem met mijn vaste lijn, kan wel zelf bellen maar niemand kan mij bereiken

    30 juni 2011 om 20:35 vanwinckel viviane

    ik ben pas uit het ziekenhuis ik doe de betaling eind augustus betaal ik 114euro en begin septenber 57euro ik hoop dat u begrip heeft groetjes trondo

    12 augustus 2011 om 13:51 trondo vincenzo

    Dag Trondo, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Bedankt.

    16 augustus 2011 om 08:23 Charlotte

    DAG
    Heb een open rekening staan maar die is wel betaald met domiciliêring betreft 5 juli 2011
    en is betaald op 13/07/2011
    hopen op een spoedig recht zetting

    14 september 2011 om 09:42 HUBERTINE

    als je met een technieker afspreek dat hij een 1/2 uurtje op voorhand gaat bellen zo dat er zeker iemand thuis is EN DAT NIET DOET maar wel een rekening van verplaatsingskosten in je brievenbus steekt.Is gewoon schandalig.Dan rijdt je naar een telenet winkel in sint-niklaas die zeggen we gaan dit recht zetten technieker komt opnieuw fout ligt bij telenet dus geen kosten !!!!!Stuurdt men toch een rekening van verplaatsingskosten 75,00 euro!!!
    Denken jullie echt dat ik niets anders te doen heb dan ongeveer een half uur aan de telefoon te blijven mag ik mijn uren dan ook doorrekenen????je wordt jullie zo beu!!!

    23 oktober 2011 om 11:29 Milliau Christel

    Hey Christel, onze excuses voor het ongemak. We helpen je graag verder. Kan je ons daarom je klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    24 oktober 2011 om 09:19 Charlotte

    Hallo, hoe zou het komen dat in s’ovonds geen internetverbinding heb?ER KOMT DAN OP GEEN IP_ADRES,nochtans gaat het overdag zonder problemen om op internet te gaan, heeft dat te maken met andere draadloze netwerken in mijn buurt?

    16 november 2011 om 10:17 depoorter Catherine

    ik probeer via dit info te krijgen. Vanwaar en
    of waarom vind ik op mijn factuur extra rekeningen zoals “mobielinternet” waar ik gewoon telefoneer dus en speciale meldingreke-
    ning”piekuren”. Nergens las ik daar iets van in
    contract. Ook, waar is mijn kans mijn tegoed te raadplegen beltijd, gratis. Zoals carrefour mobile wel die kans geeft.
    In feite een recht. Ik hoop op antwoord.

    13 december 2011 om 12:56 ost andré

    heb vaste telefoon aangevraagd ik heb een oplaadbaar toestel aangeschaft is dit ok

    23 december 2011 om 06:22 etienne van poucke

    onze Digibox wil niet meer opnemen, noch achteruit spoelen, niet pauzeren. Sommige opgenomen programma’s wil hij niet meer afspelen of speelt hij effetjes af om dan andere dingen te tonen, of naar het eind van het opgenomen programma te springen.. Kan iemand contact opnemen?

    1 januari 2012 om 00:26 Vandewalle Mario

    wanneer kunnen wij in LIMBURG nos1 2 3 inHD en ADR WDR ZDF in HD ontvangen? bij TV VLAANDEREN kan het wel,die engels en franstalige HD zenders moeten wij hier niet!

    2 januari 2012 om 14:34 poismans antoine

    onmogelijk iemand aan telefoon te krijgen, na heel de reeks vragen beantwoordt te hebben. Heb wel een probleem met : ‘kan server niet vinden’ kan wel zelf bellen naar 070.69.69.69 met een tarief van 30 cent per minuut en bij de verbinding melden ze een wachttijd van 5 minuten. Daar kan ik niet op wachten en de kans is groot dat jullie het niet willen oplossen. Graag eens uw winkel “TELENET’ opkuisen

    zodat ik mijn server terug krijg !!!Groeten van een niet tevreden klant die nu zijn kas opkruipt!!

    19 januari 2012 om 21:31 Geert Carlu

    heb vaste telefonie aangeschaft en alles aangesloten maar niks werkt. graag wil ik een technieker die effe langs komt

    22 januari 2012 om 17:19 Lambert Andre

    Dag Geert, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    25 januari 2012 om 10:10 Charlotte

    hoekomt het dat het netwerk zo dikwijls uitvalt tijdens de uitzengingen is zeer vervelend bij het kijken van het nieuws-film-veldrijden-docomenterenfilms enz. Bedankt.

    31 januari 2012 om 12:09 juleinne

    Hey Juleinne, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    31 januari 2012 om 12:46 Charlotte

    als ik mijn laptop opstart duurt het tot een half uur eer ik internetverbinding heb, weten jullie de reden,dit is een tweetal weken geleden begonnen?

    8 februari 2012 om 12:36 bauwens patrick

    ik wil mijn aansluiting opzeggen , Is het in orde dat ik dat nu langs deze weg doe .

    14 februari 2012 om 12:55 Ida Poppe

    Dag Ida, kan je ons daarvoor jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit bericht. Bedankt.

    15 februari 2012 om 09:00 Charlotte

    Hoe kan ik mijn factuur online lezen
    Ik kan niet inloggen, kan ik een nieuw wachtwoord krijgen

    23 februari 2012 om 13:39 Debor Josephina

    Hey Josephina, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    23 februari 2012 om 14:52 Charlotte

    Ik had graag een detail van mijn factuur ingezien via internet. b.v. ik betaal een factuur van 33 euro. Wat houdt dat in?

    23 februari 2012 om 15:40 lijnen jozef

    Dag Jozef, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    24 februari 2012 om 09:49 Charlotte

    ik ben veranderd van shake+ naarbasic shake.waarom moet ik dan 159 euro betalen in plaars van 36.95

    28 februari 2012 om 14:30 martine schoep

    Hey Martine, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    28 februari 2012 om 16:48 Charlotte

    Hoe kan men commenraar geven op tv programma’s?

    6 maart 2012 om 18:39 lakiere ginette

    Met een vast toestel bellen naar een gsm is gratis alle dagen na 16 uur,in het weekend en feestdagen gratis gans de dag

    Guy

    11 maart 2012 om 12:05 VAN HOVE GISLEEN

    We zitten met het zelfde probleem,we hebben dus een totaal chake met internet+telefonie+digitale tv de prijs was inde promotie 44,95 en nu gaat het al naar meer dan in de tachtig, graag een antwoord a.u.b

    13 maart 2012 om 09:04 eric vandewynckele

    krijg nog steeds aanrekening toegestuurd ondanks opzegging aangetekend, dank je wel telenet

    14 maart 2012 om 17:33 Rita Van Rysselberghe

    Dag Rita, kan je ons jouw klantennummer bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Je kan ons ook bereiken via Facebook of Twitter. Bedankt.

    15 maart 2012 om 10:07 Charlotte

    sedert ik homespot heb ik niets anders dan miserie met mijn popsever graag een oplossing en in de nacht heb ik de laatste dagen geen internet verbinding meer

    4 april 2012 om 15:13 Maeyens Fernand

    begin 2012 van bank veranderd. Half februari alles in orde. Er worden 8 domicilieringen over gezet door de bank via een speciaal daarvoor opgerichte organisatie door alle instellingen erkend.Alles is in orde. Mijn betaling, aan telenet, van maart 2012 wordt niet uitgevoerdt.
    Ik bel nr 015 66 66 66, rond 15 maart, om na te zien dat mijn betaling toch wel in orde is. Na lange wachttijd toch iemand aan de lijn gekregen. Pech de lijn wordt verbroken voor ik één woord kan zeggen. Terug de misserie in ,lang wachten, probeer ik mijn verhaal te doen. Men zegt geen probleem de betaling moet nog aan geboden worden.ik geef toch maar mijn nieuw rekening nr door. 5 April krijg ik een nieuw factuur met 7 euro boete.
    Wie kan ik godverdomme hier over aan spreken?

    5 april 2012 om 13:59 Lou Verbiest

    Graag had ik mijn laatste faktuur afgedrukt daar ik de rekening per abuis verwijderd heb van mijn pc.Graag had ik nog een de details bezien.
    De faktuur was van 12 april 2012.Ik betaal on-line en had echt vergeten van ze na te zien.Dank

    20 april 2012 om 08:42 VERSCHELDE JOZEF

    Hallo, in plaats van die nutteloze info over aanbod dit, aanbod dat in de brievenbus zou ik liever mijn FACTUUR TOEGESTUURD KRIJGEN zoals in het verleden en die werden steeds keurig op tijd betaald. Zo vermijd ik dat ik jullie kas spijs.

    26 april 2012 om 12:06 Van Balen Gaston

    Dag Gaston, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    26 april 2012 om 14:04 Charlotte

    Beste Telenetter,
    Ik mocht geen enkel “hard-copy” ontvangen van uw zogezegd toegestuurd factuur. Enkel heb ik via Zoomit ontdekt, na terugkeer uit vakantie, dat er een factuur aangeboden was met een betaaldatum korter dan dertig dagen na facturatiedatum (wettelijk ?). Bij terugkeer uit vakantie werd factuur electronisch voldaan op 23/4/2012. U hebt dan nog het lef om een bijkomende kost van 7 euro nalatigheidskosten aan te rekenen.
    Indien ik deze moet betalen verander ik stante pede van tv-distributie en vermeld dit zeker en vast in een gemotiveerd schrijven aan Test Aankoop met bewijsstukken.
    PS. Indien u per maand moedwillig door het niet versturen van facturen enkele duizenden klanten opzadelt met 7 euro nalatigheidsinterest kan u de bonus van de Nederlandse CEO Duco Sickinghe nog verhogen, zelfs indien de oprichting van Telenet een cadeau was van de Vlaamse Regering onder Luc Vandenbrande.

    27 april 2012 om 19:16 Stanny Asselberghs

    Dag Stanny, kan je ons jouw klantgegevens bezorgen? Dat kan eventueel ook via Facebook of Twitter. Bedankt.

    30 april 2012 om 08:51 Charlotte

    ELKE AVOND ROND 21U30 VERSCHIJNT VOLGEND BERICHT OP MIJN SCHERM/ UW BEELD ZAL BINNENKORT UIT VALLEN.U KUNT DIT VERMIJDEN DOOR OP EEN TOETS TE DRUKKEN. IK DOE DAT MAAR TOCH VALT HET BEELD WEG EN MOET IK OPNIEUWUIT EN INSCHAKELEN.ZEER VERVELEND.WAT VALT ER TE DOEN,?

    2 mei 2012 om 16:33 COUTEREEL

    Ik probeer een login te maken,vul alles netjes in maar krijg steeds te lezen dat ik een verkeerd E-mail adres opgeef.Het is nochthans het juiste.Wat doe ik dan verkeerd?

    18 mei 2012 om 12:44 Luce Clabots

    Ben juist thuis van vakantie,heb gezien dat mijn factuur nog niet betaald was.Heb dit onmiddelijk in orde gezet en betaald via telebankieren.Zal contact opnemen,hoop dat mijn net niet word afgesloten.Danku bij voorbaat,mijn excusses voor het ongemak.

    21 mei 2012 om 05:42 Andries Gunther

    Dag Andries Gunther, mocht je toch problemen hebben dan kan je ons contacteren via Facebook of Twitter, of je kan een nieuwe reactie plaatsen met daarin je klantennummer.

    21 mei 2012 om 08:00 Charlotte

    ik heb voor een gans seizoen de saop THUIS ingezet op mijn digicorder. nu thuis gedaan is zou ik de ingestelde uren en dagen willen wissen maar het gaat niet.
    wat moet ik doen?

    8 juni 2012 om 08:49 de kocker antoine

    8 dagen nadat ik mijn factuur heb betaald(wel 3 dagen telaat)onvang ik van jullie een herinnering met veel bla bla en dat jullie 7-00 uur zullen aanrekenen voor nalatigheid voor jullie dat doen moet je maken dat uwe winkel volledig in orde is en dat we niet meer met allerhande dommigheden worden geconfronteerd want als het zo verder gaat zullen julie veel klanten kwijd raken als er 7-00 € wordt aangerekend ben ik een van de vele

    25 juni 2012 om 10:48 Deceur Roland

    maandag werd in het Telecenter Jette onze digicorder omgewisseld voor een nieuwe
    serienummer STB 16 2287 61 4047
    smartcard 12 0134 1139 44
    Bij activering bleek het serienummer bij jullie niet bekend.
    Er werd mij verteld dat het 5 werkdagen zou/kan duren vooraleer dit probleem zou zijn opgelost.
    Sindsdien kunnen wij de digicorder niet gebruiken om programma’s op te nemen en kijken we digitaal met een grote witte rechthoek in de linkerbovenkant van het scherm.

    HET KAN NIET DAT DE KLANT MOET OPDRAAIEN VOOR EEN TECHNISCH PROBLEEM BIJ TELENET!!!
    Wij betalen onze factuur op tijd en verwachten dus ook waar voor ons geld!

    11 juli 2012 om 10:36 Josiane Behaeghe-Vanden Broeck

    Dag Josiane, is het mogelijk om ons jouw klantennummer te bezorgen? Dat kan door opnieuw te reageren op dit artikel. Bedankt.

    11 juli 2012 om 11:30 Charlotte

    sinds uw technieker de digibox heeft geinstalleerd moet ik, als ik de tv uitzet, steeds de stand by knop uitzetten want anders gaat de tv om de 10 minuten vanzelf aan en ook weer uit!!
    Dat doet hij onophoudelijk dag en nacht!!
    klantnr604894424

    13 juli 2012 om 10:57 fransen

    Compensatie 880099992
    Mijngeer
    Op 4.06.2012 kreeg ik van uw dienst een mailtje dat er een vrijstelling van kabel zou zijn van 4.O6 tot 4.O7.2012, wilt u dit eens nazien want volgens mij lopen de afrekeningen gewoon door. In afwachtin van enig nieuws, verblijf ik, Mijnheer Steve, met
    vr.gr.
    L.Bosmans

    16 juli 2012 om 15:42 Bosmans Leon

    Beste
    Klantnr.:880311776
    do. aangesloten bij Telenet maar het verkregen E-mailadres en wachtwoord werken niet
    tevens moet er nog een aansluiting gebeuren
    Graag ondersteuning

    21 juli 2012 om 09:17 René Koolen

    Ik krijg nog een aanrekening tot 21/07/13 ondanks ik op25/06/12 per telefoon mijn opzeg gedaan heb en ze hebben mij verzekerd dat er geen aangetekent schrijven meer moest volgen ik hoop op een vlugge rechtzetting mijn klantennummer is 591034841

    27 juli 2012 om 14:38 Ephrem Van Damme

    geachte
    klantnr.535180221
    accountnr.91338355
    gelieve de facturen op mijn email teplaatsen;
    coolslouis@telenet.be
    groeten

    1 augustus 2012 om 20:11 Cools Louis

    Maandelijks krijg ik een afrekening voor mijn kabelaansluiting, er wordt betaald via domiciliêring. Dat is pure geldverspilling, als je dit doet voor alle klanten? U zou duizende euro’s kunnen besparen. Een afrekening per jaar is meer als voldoende.

    14 augustus 2012 om 11:31 Duchateau Jos

    waarom kan ik tvtheek niet openen,er komt op installateur moet digibox interactiek maken klantnr.36368835

    21 augustus 2012 om 16:20 De Borger patrick

    Klantennummer 862759123 acc.77542484
    Faktuur dd. 26 juli 2012 periode van 19/7-18/8
    Bedrag 13.50 euro, de opzeg is gedeactiveerd
    op 3 augustus bijgevolg moet dit laatste
    faktuur niet volledig betaald worden!
    Wilt U dit eens nakijken.En nieuwe afrekening sturen.

    Dit bericht is verstuurd naar telenet dd.23/8/2012

    23 augustus 2012 om 18:46 Vansweevelt Diane

    reeds 2 x werden mij nalatigheidskosten aangerekend. Fa. 12911883849 van 20/8/2012.
    Het zogezegde achterstalling bedrag werd door mij via mijn rekening bij de KB vereffend op 15/7/2012 van 12.67€. Omdat de mogelijkheid bestond dat de betaling nog niet verwerkt was heb ik de eerste keer de 7 € betaald, dat mij nu nog eens herinneringskosten aangerekend worden is te wijten aan julie onzorgvuldige administrate. iK verwacht een creditnota .

    25 augustus 2012 om 09:46 Viktor HENRY

    ik ben overgestapt van belgacom naar telenet en geraak niet in mij voice mail,ik kan dus mijn berichten niet beluisteren,056727046

    6 september 2012 om 16:12 viaene l

    Ik had verwacht dat de factuur zou verminderen, nu jullie veel minder posten aanbieden via kabel.
    Buiten pushen voor digitale tv, is er nog een andere reden, dat de factuur even duur is en niet minder. Volgens mij is kleiner aanbod, kleinere factuur, logisch niet !

    9 september 2012 om 10:41 patrick bollens

    ik zou graag de te betalen facturen via domiciliëring doen bij mijn bank Belfius.
    Kan ik dit rechtstreeks regelen met de bank of kan dit geregeld worden door uwe diensten?

    14 september 2012 om 13:53 Lathouwers Petrus

    ik krijg na 5keer bellen niemand aan de lijn,alleen een stemcomputer en dus is mijn verlopen factuur nog niet betaald. laat maar horen telenet?

    27 september 2012 om 14:35 peter van peer

    Mijn klantennummer:872788115/Accountnummer:76204162. Domiciliëring werkt niet! Ziehier het domiciliëringsnummer: 979417701809.
    Wilt u zo goed zijn hiermee rekening te houden?
    Bedankt!
    C. Knapen

    2 oktober 2012 om 18:45 C. Knapen

    Klantnr 523607818 accntnr 92405415
    Betreft faktuur ref. 618744503. Op deze faktuur staat een vorig saldo ( ref 6107379911) van € 62.44. Deze zijn door mij op 02-10-12 voldaan. U berekend ten onrechte €7.- nalatigheidskosten die ik dus niet zal voldoen. Het restant van € 30.20 zal ik voor 29-10-12 voldoen. Gaarne bevestiging. Groet Servé Maassen

    16 oktober 2012 om 15:29 Sevé Maassen

    ik kan met mijn afstandsbediening van de digicorder de opnames niet meer opvragen, zou die kapot zijn, wat moet ermee?

    21 oktober 2012 om 18:30 christiane vanacker

    Geachte,

    Sedert meerdere weken heb ik hier problemen met mijn TV , beeld is van zeer slechte kwaliteit en klank valt weg er zijn ook meerdere kanalen die wij niet meer kunnen ontvangen.
    de oorzaak ligt bij telenet want mijn TV werkt perfect gewoon op de kabel.
    Naast de problemen met de TV is het ook vaak zo dat ik geen internetverbinding heb.
    Gelieve deze problemen snel op te lossen anders stap ik over naar Belgacom.
    Ik betaal maandelijks ong 112 euro voor een produkt dat momenteel maar voor de helft werkt.
    Klantennummer:843741867
    Accountnummer:62186947
    Referentie:617392370

    Graag een spoedig antwoord van jullie.

    Lecluyse Christine

    24 oktober 2012 om 13:19 Lecluyse Christine

    ik zou graag mijn factuur per post krijgen zoals vroeger maar dat lukt maar niet ik kreeg een paar weken geleden telefoon van julie om 9u savonds of we een nieuw wauden met vaste telefoon ik vond dat wel goed maar ik vroeg of ik het met de post kon krijgen en ik vroeg hem ook nog eens of ik mijn factuur ook terug met de post zou krijgen alles zou in orde kommen dus niet

    6 november 2012 om 12:58 goossens edwin

    Klantennummer 645 262 689
    Hallo, telkens als ik een account wil aanmaken (bv. MyOpel-account) vragen ze mijn wachtwoord. Die ben ik vergeten. Kan je me deze bezorgen via onderstaand mailadres a.u.b? Alvast bedankt !

    13 november 2012 om 12:33 Rooman René

    ONTVANG OP HEDEN RAPPEL VOOR ACCOUNTNUMMER 77409899 VOOR 178.38€ graag DETAIL VAN DEZE FACTUUR OF FAKTUREN

    16 november 2012 om 18:04 HUGO PEETERS

    Heb 12 oktober nog factuur v 97,90 euro betaald. Bij mijn weten geen nieuwe ontvangen. Nu krijg ik op 4 dec weer een factuur v 126,91 met in zelfde enveloppe en herinnering. Te laat betaald fact dus 7 euro boete. hiermee ga ik niet akkord. Ik betaal steeds correct rekeningen en wens niet onmiddellijk beboet te worden. Zoeken julie uit. laatst fact gedatteerd 28 nov.

    5 december 2012 om 17:12 Declerck Ellen

    Omdat mijn digibox vorige mand verscheidene keren uitviel of stoorde moest ik telkens naar jullie diensten bellen.Mijn vorige operator euphony heeft mij daar nu 8,98 euro voor aangerekend.
    Kan ik dat via jullie recupereren ??

    7 december 2012 om 09:43 Steegmans Richard

    Klnr 832809361
    Heb nieuwe digibox aangekocht, na 1 week verschijnt het bericht op nr 200: voor een abonnem…naar TV shop alhoewel ik betaal voor prime film en sport

    met dank

    15 december 2012 om 10:29 DE Roeck

    Als je vergeten bent om te betalen is het ok dat jullie een aanmaning sturen, maar dan daar onmiddellijk 7 euro kosten aan verbinden is er ver over. Welke kosten mogen wij jullie aanrekenen als de Digirecorder weer eens uitvalt, of er zijn storingen of de mailbox werkt niet zoals het hoort. Mogen wij dan jullie ook 7 euro aanrekenen?

    4 januari 2013 om 14:48 Benny Ceunen

    Voor de 2de keer in 1 maand tijd valt de TV uit op een vrijdag avond. Uw diensten gebeld en na een paar in te drukken toetsen krijg ik een electronisch antwoord dat er zich een storing voordoet in de regio en deze zo snel mogelijk zal verholpen worden. De herstelling zal binnen de 3 uur gebeuren! Snelle oplossing? Inmiddels is de 3 bijna voorbij en nog steeds geen beeld!!!! Wordt dit vergoed? En ook… geregeld valt de netwerkverbinding van mijn mobiele telefoon weg, zomaar of tijdens een gesprek… Ik denk erover na om naar een andere provider over te stappen…

    5 januari 2013 om 00:30 Veranneman Claudine

    fa 12912838283 dd12/12/2012
    klantnr507770142
    verbruik: binnenland vast naar niet telen
    33gesprekk met wie waren deze gesprekken

    8 januari 2013 om 22:01 merens pierre

    Goeiedag ik heb optie FreePhone mobile24 en toch werd er aan gerekend in weekend graag wil ik dat bij me volgende factuur mee stoppen
    mijn klantennr is 701144995

    10 januari 2013 om 18:38 ommeslag heidi

    fa13910067271 dd 06/01/2013
    klantnr. 897877971
    graag detail (datum en uur) van de gesprekken want ik heb freephone en toch worden er mij gesprekken aangerekend.

    14 januari 2013 om 21:05 C. Lammens

    Waarom mogen we niet meer naar WDR kijken????

    15 januari 2013 om 14:13 Van Isterdael G.

    Ik voel me opgelicht, door u,

    16 januari 2013 om 11:14 jan Veeloo

    klantennummer 540357492
    Wegens het wachten op een uitkering voor persoon met handicap, gevolg van complicatie na operatie, is het momenteel even moeilijk om alles tijdig te betalen. Wij doen echt wel ons best maar ons gsm-gebruik werd vandaag zonder enige verwittiging afgesloten, voor onze kinderen, die volop in examens zitten is dit wel heel vervelend. Er werden gisteren nog facturen betaald. Ik hoop dat jullie dit snel en zonder extra kosten oplossen want wij overwegen om over te stappen naar belgacom of zo. Jullie zijn momenteel toch wel de duurste.Hopende op een goede oplossing kunt u ons misschien overtuigen om telenetklant te blijven.

    Met vriendelijke groetjes,

    22 januari 2013 om 23:18 Eddy Pijpers

    753321093
    BIJ TELENET-LOGIN STAAT DE VERKEERDE NAAM VERMELD!! KELLY VOSSEN MOET VERANDERD WORDEN IN DANNY NEYENS!!! MET DANK

    23 januari 2013 om 21:33 Danny Neyens

    momenteel betaal ik maandelijks +/- 68 eur. voor expr.digipack. expr. net+freeph.+dig. tele.Ik vind dit zeer duur. Is er geen goedkopere form. mogelijk voor het zelfde pakket? Zo ja wat is er dan mogelijk om mijn maand. bet. beter koop te maken?

    2 februari 2013 om 00:56 A. Perdaen

    beste heb een rekening gekregen van abonnement kabel tv van creten nadine acountnummer 76244172 die persoon woont hier al 2 jaar niet meer die woont in hulshout en heeft daar inderdaad telenet en ik heb geen gebruik van kabel tv want ik heb al 2 jaar digitale tv van scarlet heb dat factuur verleden jaar ook al betaald en heb daarvoor toen gebeld nu krijg ik dat terug wat moet ik daar mee doen ?

    3 februari 2013 om 20:05 Christian Debusscher

    Begin december heb ik telefonisch gevraagd om de facturen van de T.V. op naam van Demey Hendrik ,dennenlaan,36 te Harelbeke samen te voegen met de facturen van de T.V. gelegen in de Noordzeestraat,25 102(officieel nummer )te Bredene op dezelfde naam Kl.nr;438096860,zelfde klantnummer.Factuur niet gevonden.Gaan weinig in de winter.U zal toch geen supplement aanrekenen zeker?Uw fout.Zo ja doen we verdere stappen.Groeten

    6 februari 2013 om 18:48 Demey Hendrik

    Reeds 2 avonden na elkaar valt de digitale tv uit, de tv is het niet want analoog kunnen we wel kijken, maar dat is zeer vervelend want het zijn andere nrs. om te kijken en het is terug zoeken.Onze digibox hebben we maar van juli 2012. We hebben ook al andere problemen gehad, als het niet goed komt stappen we over naar een ander net. Klantnr:562312232
    Accoutnr:92195431 referentie:595900627
    We hopen op zo vlug mogelijk gevolg. Dank bij voorbaat.

    8 februari 2013 om 20:32 Paul Peyskens

    jullie zijn gewoon eerste klas oplichters raad iedereen ook aan om over te stappen op snow van base. altijd met jullie 7 euro nalatigheidskosten die gewoon standaard op jullie factuur staat volgens mij. wanpraktijken van telenet moeten ophouden.

    15 februari 2013 om 22:14 jochen vandebosch

    geachte,graag had ik meer info over hoe het in z’n werk gaat om met een king abbonnement om een gsm voor 1euro erbij te nemen en ook is m’n vraag ,doe ik daar verlies mee , of maw betaal je op die manier eigenlijk meer voor die gsm dan dat hij waard is??
    en als slot over welke gsm’s spreken we dan?
    mvg patrick vandoorne

    17 februari 2013 om 09:54 patrick vandoorne

    Beste,heb sinds begin deze week overgestapt van comfortnet naar fibernet shake internet & digitale tv (zelf starter-installatie),heb modem en nieuwe HD digibox afgehaald in een telenetwinkel en geplaatst.
    Alles werkt perfect uitgezonderd als ik wil een film bestellen of andere toepassingen,krijg ik de melding dat mijn digibox nog niet interactief is gezet.
    willen jullie dit even rechtzetten mijn klantennummer:633392519
    Vriendelijke groet,

    23 februari 2013 om 21:41 christian Turrekens

    mevr..op 16 februari kreeg ik een telefoon van een van uw medewerkers met de mededeling “ik heb goed nieuws voor u”mevr. uw volgende factuur zal met 10 euro verminderen maar stuur u nog een bevestiging ,maar niets is minder waar de volgende factuur was zelfs 2 euro meer ,is dit een aprilgrap????mijn vertrouwen is fel geschonden en ben benieuwd wat jullie daar zullen op antwoorden zoiets doe je niet met trouwe klanten.kl nr.592119221.

    9 maart 2013 om 17:44 lucienne meulemeester

    Beste
    Wat is het verschil tussen Basic Shake en Gold Shake.
    Klantnummer :246488114
    Dank U

    11 maart 2013 om 16:14 Debie Willy

    Geachte, ik heb verleden maand mijn domiciliering stopgezet voor een goede reden. vandaag krijg ik een brief dat jullie 7 euro en binnen enkele dagen 9 euro boetes gaan aanrekenen!!!
    Wat een rotfirma! als jullie merken dat er een dom. bij de klants bank is stopgezet gaan jullie EERST de klant vragen stellen vooraleer jullie boetes aanrekenen. dat jullie miljoenen extra BELASTINGVRIJ inkomen binnenhalen elk jaar door onterechte boetes aan te rekenen is wel een zeer vuil gedrag!
    ben benieuwd wat de belastingen hierover gaan zeggen en of deze JULLIE boetes gaan laten betalen… en jullie doen dit allemaal bovenop het op de kop schijten van jullie BETALENDE klanten… wat een gesofistikeerde firma.

    14 maart 2013 om 20:37 D. Thoelen

    Mijn Gsm blijft op T-Mobile.nl staan. Dat brengt een meerkost mee. Hoe kan ik dat oplossen? Ik woon 4 km van de Nederlandse grens.GSM nr.0474 61 42 46
    dANK BIJ VOORBAAT

    3 april 2013 om 10:03 Maenhaut Maria

    Graag wil ik mijn gsm abonnement stopzetten,wat moet ik daarvoor doen.Klantnummer 507658489.Gsm nummer 0473737796.Krijg gsm van werkgever.

    28 mei 2013 om 10:47 Van Dorpe Luc

    VRAAG: Onlangs heb ik me een Digicorder DC-AD2100 aangeschaft.
    Moet mijn Digibox ingeleverd worden ? Waarschijnlijk wel ! Hoe verloopt die overdracht ?

    6 juni 2013 om 12:16 Guido Willems

    klantenn°V,Vbbg 923472938 K,Brkmans 731082532
    samenwonend.V,Vbbg wil ALLE fakturen bet. via zijn bestendige opdr.
    Bij fakturatie nooit telef. n°ver-
    melden.PRIVACY! En vanaf nu geen papieren fakturen meer. Alles online.
    Valeer Vanbekbergen, Overwinnigstr.34
    3010 Kessel-Lo. (Leuven)

    Met dank.

    12 september 2013 om 11:07 Valeer Vanbekbergen en Lea Broekmans,

    vanwaar komen die extra kosten van 75 euro opeens vandaan ? Betaal toch iedere maand voor de huur van die digibox. En al die verhogingen die jullie via de telefoon doen. Goe gedaan van jullie, wij vroegen daar toch niet altijd om. Die instalatie van die digitala tv is toch al een ganse tijd verstreken en jullie komen daar nu eens mee af.

    7 oktober 2013 om 13:55 Depoorter Robert