6/10
2009

Tip: beheer je zenderpakketten op Mijn Telenet

door redactie

In Mijn Telenet kun je zelf je digitale zenderpakketten online beheren. Dat betekent pakketten toevoegen en/of schrappen, waar en wanneer je wil.

Hoe begin je eraan? Bekijk het filmpje.

zenderpakketen Tip: beheer je zenderpakketten op Mijn Telenet

Opgelet!
Log op Mijn Telenet eerst in met je klantenlogin en wachtwoord. Vervolgens kan je je zenderpakketten beheren.
Nog geen klantenlogin? Lees hier hoe je er een kan aanmaken.

Inloggen kan op verschillende manieren:

1. Met je gebruikersnaam of e-mailadres:

Je kan enkel je internet-product beheren. Als hoofdgebruiker van je product kan je meer aanpassen dan als een gewone gebruiker.

2. Met je klantenlogin:

Als je je aanmeldt met je klantenlogin kan je je verschillende producten beheren, waaronder je zenderpakketten

Tip: gebruik Mijn Telenet om je ideale zenderpakket samen te stellen: dankzij het intelligente systeem stelt Mijn Telenet voor jou altijd de interessantste en voordeligste combinatie van zenderpakketten samen.

 Tip: beheer je zenderpakketten op Mijn Telenet

Over redactie

Dit artikel is geschreven door de redactie van de Telenet Blog. Dit is ons venster op de telecomwereld. Een forum met nieuwtjes, opiniestukken, initiatieven, faits divers, onze bedrijfscultuur, … Ook jouw mening lezen we hier graag.

Overige berichten van deze auteur

Aanverwante artikels:

  1. Resultaten poll Mijn Telenet
  2. beste Telenet Digital TV klant,
  3. Voorstelling Charlotte (Telenet Webcare)
  4. Voorstelling IDTV content
  5. Resultaten poll ‘aankopen op digital tv’


12 reacties

    de info is blijkbaar sneller dan de werking hiervan.

    Ik zie nog geen televisie knop of pakket overzicht.

    6 oktober 2009 om 18:46 rob vandebergh

    Beste,

    Inloggen op Mijn Telenet en dan aan de linker kant televisie aanklikken, dit staat helemaal onder.
    Dan klik je aan :

    Digital TV
    Beheer Zenderpakketten
    Digibox/Digicorder

    Dit staat actief

    6 oktober 2009 om 18:54 DigitaalTV

    bij mij kan ik ook nog niets zien zulle

    6 oktober 2009 om 20:37 Geoffrey

    je moet hiervoor inloggen met je klantenlogin Anders is deze inderdaad niet zichtbaar. Log je in met je internet login ?
    Maak dan online een klantenlogin aan, deze optie vind je in het linker menu na het inloggen met je internet login.

    7 oktober 2009 om 07:24 DigitaalTV

    Ik ben ingelogd maar enigste dat ik zie links is algemeen en internet

    7 oktober 2009 om 10:21 Geoffrey

    Ik ben hoofdgebruiker, maar kan enkel algemeen en internet zien: geen televisieknop of pakket overzicht.

    7 oktober 2009 om 20:25 Peter

    Beste Peter,

    Je dient een klantenlogin aan te maken als je ingelogd bent. Dit vind je onder klantenlogin aanmaken.
    De overzicht van de pakketen krijg je niet te zien als je met een internet login inlogt.

    Je dient hiervoor de volgende stap te volgen :

    Klantenlogin aanmaken

    7 oktober 2009 om 20:38 DigitaalTV

    Werkt bij mij al van juli dacht ik, heb toen een pakket opgezegd, werkte perfect. Toch opletten als je nieuwe zenderpakketten neemt dat dit voor minimum 12 maand is.

    9 oktober 2009 om 04:07

    Bij het willen verwijderen van een zenderpakket krijg ik een foutmelding. is dit normaal en wat kan ik hier aan doen.Als dit een tijdelijk probleem is hoe lang duurt dit dan.

    16 februari 2011 om 09:18 hans

    Beste
    Wij hebben het familie pack,zijn er nog soortelijke aanbiedingen?

    Leonard

    7 februari 2012 om 22:15 Leonard Van Meirvenne

    Sinds enkele weken geen internet verbinding meer via telenet-60C24.
    ook niet meer mogelijk om televisie programma’s verder dan 1 dag op voorhand op te nemen. De dienst ” rode knop” werkt ook niet meer.

    22 januari 2013 om 19:29 walter van de velde

    kan de pakketten niet meer beheren via mijn.telenet.be

    vervelend want ik heb rio en wil van het hd xl pakket vanaf

    4 oktober 2013 om 13:04 karen laurent